Dobry czas? w ofercie sieci Ad-Vice – Portal PR - 24PR




Dobry czas? w ofercie sieci Ad-Vice

23.10.2008 Kategoria: Reklama. Autor: infopr

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wprowadziła do swojej oferty nowy wariant emisji reklam. Dobry czas to propozycja będąca odpowiedzią na rosnące zainteresowanie rynku planowaniem kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem pory emisji.

Reklama emitowana w modelu Dobry czas obejmuje większość witryn skupionych w sieci Ad-Vice. Przekaz reklamowy i pora emisji dopasowane są do planu dnia internauty. Ceny zależne od czasowych przedziałów emisji, wzorowane są na rozkładach emisji reklam znanych z telewizji. Umożliwiają wybór ściśle określonego przedziału czasowego z dokładnością do 20 minut. Rozliczenie kampanii w nowym modelu następuje za czas emisji, a nie jak dotychczas, za liczbę odsłon reklamy. Dobry czas zwiększa skuteczność kampanii zasięgowych poprzez dotarcie do odpowiednich grup docelowych potencjalnie zainteresowanych produktem, czy usługą. Reklamodawca, znając dobowy rozkład sposobu korzystania z sieci swoich obecnych i potencjalnych klientów, dotrze do nich teraz znacznie efektywniej.

– Rynek reklamy on-line szybko się zmienia. Dlatego wprowadzamy kolejne innowacyjne propozycje dla reklamodawców. Dobry czas to nowe możliwości dotarcia w oparciu o najkorzystniejszą dla reklamodawcy porę dnia. Nasza oferta uwzględnia także geotargetowanie reklam, czyli popularny w mediach internetowych sposób dotarcia do wybranych regionów lub miast z tą różnicą, iż reklama będzie emitowana 100 proc. PV. Co więcej, nie ograniczamy się do emisji jednej formy reklamowej. W ramach usługi można rotować ze sobą kilka formatów w określonych przez klienta proporcjach – mówi Dominik Dębski, p.o. Dyrektor Działu Sprzedaży, Ad-Vice.

Nowością w ofercie Ad-Vice jest także Kampania jednodniowa zapewniająca reklamodawcy stałą obecność na około 130 witrynach cechująca się dużym zasięgiem w obrębie 24 godzinnej obecności.

Nowa oferta dostępna na stronie http://www.ad-vice.pl

Ad-Vice Sp. z o.o. – spółka założona w lutym 2007 roku przez Bartosza Wieczorka, obecnego Prezesa Zarządu Ad-Vice. Jest jedną z największych w Polsce sieci reklamy on-line. W portfolio sieci znajduje się 130 witryn o wysokim potencjale reklamowym, od powszechnie znanych aż po wąskotematyczne i niszowe. Pracownicy Ad-Vice doradzają reklamodawcy na każdym etapie planowania i realizacji procesu reklamowego w Internecie. Wydawcom, jako pierwsza w Polsce, Ad-Vice proponuje zharmonizowany rozwój witryn.

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.