Ruszyły pierwsze kampanie reklamowe na nośnikach Call2Action. – Portal PR - 24PR




Ruszyły pierwsze kampanie reklamowe na nośnikach Call2Action.

25.11.2008 Kategoria: Realizacje, Reklama. Autor: infopr

Totalizator Sportowy i ?Gazeta Bankowa” to pierwsi nadawcy reklam emitowanych na ekranach firmy Call2Action. Dynamicznie rozbudowywana sieć o zasięgu ogólnopolskim liczy już 470 odbiorników w Piotrze i Pawle oraz Gymnasionie.

Ruszyła kampania reklamowa ?Gazety Bankowej”, którą emitujemy na wszystkich nośnikach zainstalowanych w sieci delikatesów Piotr i Paweł. Emisja 20-sekundowych spotów Gazety Bankowej potrwa do 20-ego grudnia bieżącego roku – mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.

Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV, dostarcza całą technologię i oprogramowanie. Niedawno ukończono instalację 264 odbiorników w sklepach Piotr i Paweł. Delikatesy odwiedza miesięcznie około 2,5 miliona klientów, z czego większość to dobrze sytuowane kobiety w wieku 25-49. Miesięczny koszt 15 sekundowej reklamy na jednym ekranie to 270 zł. W tej kwocie znajduje się minimum 15 emisji spotu na godzinę.

Natomiast w ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym, 4-ego listopada w czterech sklepach na terenie Poznania wyświetlaliśmy 15-sekundowy spot o 25 mln zł dotyczący kumulacji Lotto, a dwa dni później informowaliśmy o kolejnej, tym razem rekordowej puli – 40 mln – dodaje Tomasz Sienutycz.
POS TV, to najprościej telewizja w miejscu sprzedaży, wykorzystująca technologię Digital Signage, która umożliwia wyświetlanie różnorodnych treści na wielu odbiornikach rozmieszczonych w różnych lokalizacjach. Call2Action wkrótce rozpoczyna kolejne instalacje w ramach podpisywanych właśnie umów z nowymi partnerami, którzy dostrzegli potencjał POS TV.

Call2Action oferuje swoim klientom możliwość komunikacji marketingowej z wykorzystaniem POS TV, nowoczesnych nośników multimedialnych wykorzystujących technologię Digital Signage. Call2Action tworząc ofertę przygotowało także specjalistyczne oprogramowanie gwarantujące komfort prowadzenia kampanii i możliwości elastycznego zarządzania emisją. Dzięki GERONIMO Multimedia – własnej, unikalnej platformie do emisji i zarządzania kontentem, Call2Action może skutecznie prowadzić kampanie w całej sieci ekranów. Nośniki Call2Action, zgodnie ze strategią wysokiej efektywności, montowane są w strefach zwiększonej percepcji odbiorców: ciągach komunikacyjnych, popularnych sieciach handlowych, miejscach relaksu etc. Więcej informacji: www.call2action.pl

Weronika Lewandowska
PRimoloko/BLACK&WHITEPR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.