ING jedną z najcenniejszych marek w Polsce – Portal PR - 24PR




ING jedną z najcenniejszych marek w Polsce

10.12.2008 Kategoria: MARKETING. Autor: infopr

ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w rankingu najmocniejszych marek w kategorii finanse. Ranking został przeprowadzony przez redakcję dziennika Rzeczpospolita.

Zajęcie drugiego miejsca w rankingu przez ING jest wynikiem dobrego zarządzania marką. Na wyróżnienie wpływ ma również spójna polityka marketingowa oraz wydatki reklamowe. Zwycięzcą został PKO BP, a za trzecią markę w kategorii finanse uznano PZU.

Ranking „Rzeczpospolitej” jest jedynym zestawieniem marek w Polsce, które jest oparte na twardych danych finansowych połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów. W tym roku został przeprowadzony po raz piąty i objęto nim 400 marek.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.