Rebranding marki ipfon – Portal PR - 24PR




Rebranding marki ipfon

04.12.2008 Kategoria: MARKETING. Autor: infopr

Działania rebrandingowe, miały na celu odświeżenie i uspójnienie wizerunku, poprawę ergonomii i funkcjonalności w zakresie serwisu www, forum dyskusyjnego oraz aplikacji klienckich.

Nowe logo
Nowym symbolem marki ipfon jest słuchawka oraz fragment tarczy telefonicznej wizualizującej rozchodzący się sygnał. Kula i symbole w nią wpisane są metaforą naszej planety i nasuwają bezpośrednie skojarzenie z globalnym zasięgiem działania usług telefonii internetowej ipfon. Dominującym kolorem jest pomarańcz, który obrazuje dynamizm, elastyczność, nowoczesność oraz otwartość, a te cechy są wartościami, jakimi ipfon kieruje się w swojej działalności biznesowej.

W symbol wpisana jest słuchawka oraz fragment tarczy telefonicznej. Jest to wizualizacja rozchodzącego się sygnału. Kula i wpisane w nią symbole są metaforą naszej planety i nasuwają bezpośrednie skojarzenie z globalnym zasięgiem działania usług telefonii internetowej ipfon.
Dominujący kolor pomarańczowy przywodzi na myśl pozytywne skojarzenia, takie jak dynamizm, elastyczność, nowoczesność, otwartość. Te cechy są wartościami, jakimi ipfon kieruje się w swojej działalności biznesowej.

Nowy serwis internetowy
Nowe rozwiązania wdrożone w ramach serwisu internetowego ipfon to budowanie lekkiej, wyraźnej i wygodnej w użytkowaniu formy. Strona posiada otwartą formę, a jej elementy ofertowe i identyfikacyjne pozwalają na szybkie dotarcie do szukanej informacji.
Struktura serwisu jest zgodna z najwyższymi standardami w zakresie użyteczności. Szybki i wygodny dostęp do aplikacji ipfon24, rejestracji czy modułu „Od czego zacząć” to jeden z wielu elementów, które mają na celu ułatwienie korzystania i zarządzania warstwą kliencką w ramach usług firmy.
Prace przygotowała i przeprowadziła Agencja reklamowa Difronte.

ipfon to obecnie jedna z najbardziej popularnych sieci telefonii internetowej w Polsce. Badania przeprowadzone w październiku 2007 r. wśród klientów ipfon pokazały, że ponad 90 proc. ankietowanych klientów uważa jakość połączeń w ipfon za dobrą lub bardzo dobrą, a 84% rekomenduje ipfon swoim znajomym. ipfon udostępnia swoje usługi bez abonamentu i zbędnych formalności wraz z numerami z 43 polskich stref numeracyjnych. ipfon ma także w swojej ofercie bogaty zestaw usług dodanych (m.in. wirtualny fax, wirtualną centralę IP-PBX, połączenia konferencyjne). Więcej informacji o ipfon jest dostępnych pod adresem: www.ipfon.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.