Dentosept i Bioaron C laureatami Idea Awards – Portal PR - 24PR




Dentosept i Bioaron C laureatami Idea Awards

30.01.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: infopr

Zwycięzcą IV edycji kwartalnej prestiżowego konkursu Idea Awards, w kategorii medycyna/prasa oraz medycyna/outdoor, zostały: Dentosept oraz Bioaron C, kreację których przygotowała Agencja Reklamowa Banah Group. Internauci, którzy na tym etapie konkursu decydowali o wyborze uznali, że seria re-louchowych reklam prasowych Dentoseptu oraz kampania outdoorowa, kontynuująca budowanie wizerunku marki Bioaron C, są najlepsze w swojej kategorii.

Najlepsza zdaniem internautów kampania prasowa kategorii: medycyna ostatniego kwartału 2008 roku to key Visual preparatu Dentosept uwzględniający specyfikę produktów – dla Dentoseptu o tytule „codzienna ochrona dziąseł”, a dla Dentoseptu A – „Skutecznie leczy dziąsła”. Agencji Banah Group udało się stworzyć kreację lekką, przejrzystą, czytelną i elegancką, a przy tym – jasno komunikującą zróżnicowanie leku pod kątem przeznaczenia i działania.
Przesłanie podkreśla wizerunek produktów jako skutecznych, wysokiej jakości, składających się tylko z naturalnych składników, w przystępnej cenie.

 

Zwycięska kampania outdoorowa kategorii: medycyna, związana jest z innym preparatem jednego z liderów polskiego rynku OTC – firmy Europlant Phytopharm.
Kreacja, jaką dla preparatu Bioaron C zaproponował Banah Group, to 2 key visuale billboard, wykorzystujące wizerunek dzieci – chłopca i dziewczynki – w różnym wieku. Dzięki temu zabiegowi kreacja podkreśla przeznaczenie leku dla dzieci w różnym wieku (od 4 do 10 lat) oraz dociera emocjonalnie zarówno do rodziców chłopców, jak i dziewczynek. Umiejętne połączenie zdjęć dzieci z elementami typowo kojarzącymi się z ochroną przed zimnem, takimi jak szalik, czapka oraz wizualizacją złej pogody dorysowanych kredką przez dziecko, w innowacyjny sposób podkreśla przeznaczenie leku oraz jego grupę docelową.

Kampania prasowa Dentoseptu prowadzona była w okresie wrzesień – grudzień 2008 w najważniejszych kolorowych i opiniotwórczych pismach.
Jesienna, outdoorowa odsłona preparatu Bioaron C trwała w okresie październik – listopad 2008. Wiodącymi nośnikami były tablice 6 x 3 m, 5 x 2 m, cityligty oraz spektakularne mega boardy 12 x 4 m.
Warto równie przypomnieć, że już w II edycji kwartalnej Idea Awards internauci docenili kreację Agencji Banah Group, stworzoną również dla preparatu Bioaron C pt. „Właściwa ochrona na chłodne dni”, jako najlepszą kampanią prasową kwartału.

Konkurs Idea Awards jest jednym z najstarszych konkursów w Polsce oceniającym reklamy. Od samego początku przyświeca mu idea podniesienia standardów reklam, poprzez nagradzanie najlepszych z nich. Zwycięzca kwartalny wybierany jest na drodze głosowania internautów i przechodzi do konkursu finałowego, który ma miejsce w grudniu, po zakończeniu edycji rocznej. Finałowe reklamy oceniane są przez jury – przedstawicieli świata reklamy oraz Dyrektorów Marketingu różnych firm.

Informacje o agencji:
Banah Group – agencja reklamowa full services działająca na rynku od 1999 roku; w obecnej strukturze od października 2004 r. Obecnie agencja zatrudnia ponad 20 osób. Najcenniejszym kapitałem zgromadzonym przez Banah Group jest wieloletnie doświadczenie zespołu. W portfolio Klientów Banah Group znajdują się między innymi: TU Aspecta Życie, Bank Ochrony Środowiska SA, Budimex SA, Citroen Polska, Coca-Cola, Colgate-Palmolive Poland, Compensa Życie, Coty Polska, Frito Lay Poland, Europlant PhytoPharm, Henkel Polska, Janssen-Cilag, Johnson&Johnson, Mercedes-Benz Polska, Nepentes, Olewnik, THK Europe, Volvo Truck Center Polska, Wydawnictwo Bauer, Żywiec Zdrój, HDI Gerling Życie i inni.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.