Jedna spółka, trzy marki – Portal PR - 24PR




Jedna spółka, trzy marki

07.01.2009 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: infopr

LUX MED, PROMEDIS i Medycyna Rodzinna działają w ramach jednego podmiotu prawnego – LUX MED Sp. z o.o.

Jest to efekt decyzji sądu z dnia 31 października 2008r. oraz 5 stycznia 2009r. o wpisaniu do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego połączenia ww. spółek.

W ten sposób zakończony został ważny etap zacieśniania współpracy między LUX MED a Medycyną Rodzinną oraz PROMEDIS. W jego efekcie, dzięki wykorzystaniu najlepszych praktyk i zintegrowaniu działów m.in. sprzedaży, zakupów, marketingu czy obsługi prawnej nastąpił wzrost efektywności działalności realizowanej w ramach każdej z marek. Na wprowadzanych, nowoczesnych rozwiązaniach funkcjonalnych i organizacyjnych zyskują klienci i pacjenci. Korzyści te będą coraz większe dzięki kolejnym inwestycjom w system informatyczny, obsługę telefoniczną w ramach call center, sprzęt medyczny i nowe placówki.

Obecnie w ramach Grupy LUX MED działają 44 poradnie ambulatoryjnej opieki medycznej: 18 pod marką LUX MED, 17 pod marką Medycyna Rodzinna, 9 pod marką PROMEDIS. Ponadto do Grupy należy Centrum Diagnostyki Obrazowej AVI oraz spółka zależna FADO S.A. oferująca diagnostykę mobilną.

Włączenie do jednego podmiotu prawnego różnych marek skupionych na obsłudze odmiennych segmentów rynku jest elementem realizacji strategii integracji, która została ogłoszona ponad rok temu, gdy inwestorem LUX MED i Medycyny Rodzinnej została międzynarodowa instytucja finansowa Mid Europa Partners. W sierpniu 2008r. do grona spółek integrowanych przez MEP dołączyło Centrum Medyczne LIM. W tym samym czasie LUX MED przejął sieć ambulatoryjnych placówek medycznych – PROMEDIS. Kolejny krok w procesie integracji to połączenie spółek LUX MED i Medycyna Rodzinna, które nastąpiło 31 października 2008r., a następnie LUX MED i PROMEDIS, które dokonało się 5 stycznia 2009r.

?W wyniku tych zmian CM LIM, LUX MED, Medycyna Rodzinna i PROMEDIS tworzą pierwszą w Polsce grupę medyczną oferującą kompleksowe usługi ambulatoryjne i diagnostyczne, a także – dzięki współpracy z międzynarodowym ubezpieczycielem – usługi szpitalne dostępne na całym świecie. Jesteśmy liderem rynku pod względem liczby placówek własnych i partnerskich. Klienci korporacyjni (przedsiębiorstwa, instytucje i firmy ubezpieczeniowe) zainteresowani pakietami medycznymi znajdują u nas unikatową w skali kraju możliwość współpracy z jednym partnerem oferującym zróżnicowane (od podstawowych, po bardzo rozbudowane) pakiety usług medycznych. Sieci placówek działające pod odrębnymi markami oferują wyraźnie sprofilowane usługi dostosowane do różnych potrzeb i możliwości klientów. Jednocześnie tworząc zintegrowany system zarządzania operacyjnego i nadzoru medycznego zapewniamy wysoki poziom opieki medycznej niezależnie od nabywanego pakietu. Działając w grupie redukujemy zbędne koszty administracyjne i nasze środki koncentrujemy na rozwoju usług medycznych, doskonaleniu obsługi klienta i pacjenta, w tym na modernizacji placówek istniejących i tworzeniu nowych. Nasza integracja przekłada się na bezpośrednie korzyści dla pacjentów i klientów.” – powiedziała Anna Rulkiewicz, kierująca pierwszą polską grupą medyczną skupiającą sieci LUX MED, CM LIM, PROMEDIS i Medycyny Rodzinnej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.