Coccodrillo nagrodzone za jakość obsługi – Portal PR - 24PR




Coccodrillo nagrodzone za jakość obsługi

15.04.2009 Kategoria: MARKETING. Autor: infopr

Sieć sklepów Coccodrillo otrzymało nagrodę „Jakość Obsługi 2008″. Jest to wyróżnienie przyznawane za wysoki standard świadczenia usług oraz obsługi klienta w sklepach. W kategorii „dziecięce artykuły” Coccodrillo zajęło I miejsce w skali całej Polski.

Nagrodę „Jakość Obsługi” przyznają internauci. Poprzez wystawianie opinii na specjalnej stronie internetowej decydują o pozycji danej firmy w rankingu. W tej edycji wzięło udział około 12 000 osób, które komentowały obsługę w nawet kilkunastu sklepach. Ocena zawierała 5 kategorii: Organizacja i czas obsługi, Wiedza
i kompetencje personelu, Zachowanie i wygląd personelu, Wygląd miejsca obsługi oraz Oferta, cena i asortyment. Coccodrillo łącznie otrzymało 4 punkty w skali od -5 do +5. W rankingu generalnym, zestawiającym wszystkie kategorie i branże, Coccodrillo zajęło 18. miejsce.

Coccodrillo zyskuje uznanie nie tylko dzięki wzorowej obsłudze klienta, ale zdobywa laury, oferując wyjątkowej jakości produkt, czyli ubranka dziecięce. W ostatnim plebiscycie organizowanym przez magazyn Dziecko czytelnicy przyznali marce także
I nagrodę w kategorii „Ubranka dla dzieci”.
Najnowszą, wiosenno-letnią kolekcję ubrań Coccodrillo można obejrzeć na stronie www.coccodrillo.pl.
***
Coccodrillo jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją odzieży i obuwia dla dzieci i młodzieży do lat 14. Firma powstała na początku lat 90. i obecnie posiada ponad 100 sklepów w Polsce. Produkty marki Coccodrillo dostępne są również w sklepach partnerskich za granicą: w Irlandii, Niemczech, Europie Wschodniej oraz Nowej Zelandii. Obecnie z Coccodrillo stale współpracuje około 460 sklepów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.