ING Bank Śląski marką godną zaufania – Portal PR - 24PR




ING Bank Śląski marką godną zaufania

25.04.2009 Kategoria: Marka. Autor: infopr

ING Bank Śląski został uhonorowany Kryształową Statuetką Marki Godnej Zaufania w kategorii „bank” w dorocznym badaniu European Trusted Brands 2009, przeprowadzonym przez wydawnictwo Reader’s Digest.

21 kwietnia b.r., w Galerii Porczyńskich w Warszawie, odbyła się Gala European Trusted Brands 2009, podczas której nagrodzono marki, które zdobyły największe zaufanie konsumentów. ING Bank Śląski został uhonorowany Kryształową Statuetką Marki Godnej Zaufania w kategorii „bank”. Kryształowa statuetka to nagroda w kategorii jakościowej. Wybrane marki są oceniane na podstawie czterech kryteriów: jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta. Każde z nich jest oceniane w pięciostopniowej skali. O nagrodzie decyduje najwyższa liczba zdobytych punktów w poszczególnych kategoriach oraz ich ogólna suma. Markę ING Bank Śląski oceniono najwyżej pod względem wszystkich czterech kryteriów.

European Trusted Brands jest największym europejskim sondażem konsumenckim oceniającym stopień zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. W dziewiątej edycji badania, którego organizatorem jest Reader’s Digest, Europejczycy wskazali marki, którym ufają najbardziej. Polscy respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla 16 krajów biorących udział w badaniu i w 12 kategoriach wybieranych lokalnie. W tej edycji badania wzięło udział 23 287 respondentów, w tym 844 Polaków.

ING Bank Śląski

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.