UNICEF wybiera Visual Media – Portal PR - 24PR




UNICEF wybiera Visual Media

27.04.2009 Kategoria: Marka. Autor: admin

Polski Komitet Narodowy UNICEF wybrał Visual Media do zaprojektowania oraz wdrożenia narzędzi komunikacji online.

W pierwszej kolejności naszym wspólnym celem, jest zaprojektowanie i wdrożenie tych narzędzi, dzięki którym UNICEF będzie mógł efektywniej realizować swoją misję. Wspólnie z Visual Media zamierzamy zrealizować nowy portal internetowy, sklep oraz aplikacje wspomagające pracę naszej organizacji na co dzień – mówi Zofia Dulska, Koordynator ds. Komunikacji Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF.

„UNICEF kieruje się Konwencją o Prawach Dziecka i podejmuje starania, by prawa dziecka stanowiły kanon zasad etycznych oraz standardów międzynarodowych w postępowaniu wobec dzieci”.

Od początku swojego istnienia UNICEF w Polsce pomagał polskim dzieciom. Dzięki jego zaangażowaniu przez wiele lat kupowano wyposażenie dla polskich ośrodków zdrowia, sprowadzano surowce do produkcji artykułów dla dzieci, wspierano programy pomocy dzieciom. Podczas stanu wojennego Komitety Narodowe UNICEF z Europy Zachodniej przekazywały polskim dzieciom lekarstwa, odzież i odżywki.

W 2002 roku Polska została zakwalifikowana przez UNICEF do krajów wysoko rozwiniętych. W związku z tym jednym z podstawowych zadań Polskiego Komitetu Narodowego, podobnie jak 36 pozostałych Komitetów Narodowych, jest promowanie praw dziecka oraz zbieranie funduszy na prowadzenie przez UNICEF programów pomocy dzieciom w najbardziej potrzebujących krajach świata.

Odwiedź: www.unicef.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.