Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach turystycznych – Portal PR - 24PR




Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach turystycznych

08.05.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: infopr

Ergo Hestia rozpoczęła kampanię reklamową prowadzoną w przewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża. Akcja wykorzystuje różne formy promocji.

W ramach kampanii reklamowej Ergo Hestii prowadzonej w przewodnikach turystycznych z serii Michelin i Bezdroża logo ubezpieczyciela znajduje się na ich okładkach oraz dołączanych do nich zakładkach, a szczegółowe oferty są promowane w środku tych publikacji. – Odpowiada nam docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii: z jednej strony to młodzi podróżnicy otwarci na świat, a z drugiej zamożni i przezorni ludzie – argumentuje Wojciech Makać, zastępca dyrektora biura marketingu STU Ergo Hestia. – Przewodniki turystyczne mają zapewniać bezpieczeństwo, prowadzić za rękę i radzić , a takie same zadania stoją przed ubezpieczycielami, więc co-branding jest więc uzasadniony – dodaje.

Akcja do końca roku obejmie ponad 200 tys. egz. przewodników Michelin i Bezdroża. Kreację kampanii przygotowało biuro marketingu Ergo Hestii.

Ergo Hestia

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.