Family Finance wybrało agencję ArtGroup – Portal PR - 24PR




Family Finance wybrało agencję ArtGroup

12.05.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: infopr

Agencja Reklamowa ArtGroup zapewni obsługę w zakresie komunikacji ATL i BTL w 2009 r. firmie Family Finance.

ArtGroup wygrała konkursy na nazwę, logo, projekt wizualizacji oddziałów oraz kreację materiałów reklamowych.

Wybór logotypów zgłoszonych do konkursu przez zwycięską agencję został oparty na badaniach fokusowych, przeprowadzonych przez firmę Millward Brown SMG/KRC. Badaną próbę stanowili potencjalni klienci nowo powstałej spółki, dla których nazwa Family Finance wraz z monogramem okazała się zrozumiałym znakiem, pasującym do konceptu przyjaznego specjalisty kredytowego. Respondenci uznali, że nazwa łączy w sobie profesjonalizm, dbałość o dobre samopoczucie klienta i wiarygodność oraz buduje pozytywne skojarzenia u klientów i wzmacnia wiarygodność.

Family Finance to nowy ogólnopolski doradca finansowy specjalizujący się w doradztwie i sprzedaży kredytów gotówkowych.

ArtGroup

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.