Kampania TV Bosch – Portal PR - 24PR




Kampania TV Bosch

07.05.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: infopr

Przez cały maj prowadzona będzie kampania telewizyjna sprzętu do zabudowy marki Bosch.8- sekundowy billboard sponsorski, prezentujący nowe piekarniki, emitowany będzie na antenie TVN oraz TVN24.
W TVN billboard emitowany będzie przed każdą emisję serialu ” Na Wspólnej”. Odcinki premierowe serialu nadawane są od poniedziałku do czwartku o godz. 20:03, powtórki: sobota godz. 11:26, pon-piątek godz. 11:26. „Na Wspólnej” to najpopularniejszy serial TVN-u, każdy odcinek premierowy oglądany jest średnio przez 3,5 miliona widzów, a powtórka przez ok. 700 tysięcy. W TVN24 billboard nadawany będzie przed prognozą pogody w godzinach 18:25 – 21:54 (w zalezności od dnia).

Kampania telewizyjna jest uzupełnieniem kampanii prasowej sprzętu do zabudowy Bosch.
Planowaniem mediów zajęła się agencja Schuster.
Billboard sponsorski jest adaptację niemieckiego materiału niemieckiego i został przygotowany przez MarketShare.

Andrzej Maślak
Public Relations Manager
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.