Müller uruchomił infolinię dla konsumentów – Portal PR - 24PR




Müller uruchomił infolinię dla konsumentów

14.05.2009 Kategoria: MARKETING. Autor: infopr

Firma Müller Polska w celu bliższego kontaktu z konsumentami, uruchomiła infolinię. Już dziś, dzwoniąc pod numer 0 801 001 005, można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące marki i firmy Müller
Infolinia Müller 0 801 001 005 działa w godzinach od 10.00 do 20.00. Pozwala ona każdemu konsumentowi na szybki i bezpośredni kontakt z konsultantem firmy, który gotowy jest odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące koncernu oraz produktów Müller. To instrument, który firma zamierza wykorzystać także w procesie poznawania opinii konsumentów na temat swoich produktów. Wiedza ta będzie wykorzystywana, do jeszcze lepszego dostosowywania produktów do potrzeb konsumentów.

Infolinia Müller obsługiwana jest przez firmę Walter Services. Koszt rozmowy z konsultantem infolinii jest równy cenie jednego impulsu połączenia lokalnego według taryfy operatora.

Fakt uruchomienia infolinii, Müller będzie komunikował w swoich materiałach POS oraz reklamach telewizyjnych, na opakowaniach produktów, a także poprzez działania z zakresu public relations.Müller to olbrzymi koncern, z ponad stuletnią tradycją, produkujący wysokiej jakości produkty mleczne, dostarczające wyjątkowych doznań smakowych. Produkty firmy od lat dostępne są w wielu krajach Europy. Od stycznia bieżącego roku można je kupić także w polskich sklepach. W Polsce Müller oferuje cztery kategorie produktów: jogurty owocowe Mix owocowy , jogurty z chrupkami Mix crunch , ryż na mleku Riso oraz mleko smakowe MüllerMilk. Każdy produkt dostępny jest w różnych kompozycjach smakowych. Nowością są jogurty MüllerMix o smakach: jagodowym, choco stars oraz nuts crunch.

Patrycja Sawicka
Primoloko

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.