Multi Communications dla marki Rama – Portal PR - 24PR




Multi Communications dla marki Rama

27.05.2009 Kategoria: Agencje PR. Autor: infopr

Agencja Multi Communications wygrała przetarg na działania Public Relations dotyczące drugiego etapu kampanii edukacyjnej „Codziennie Rama, codziennie rośnij”.

Drugi etap kampanii PR stanowi wsparcie dla komunikacji ATL z udziałem Doroty Zawadzkiej (Super Niani). Agencja będzie odpowiadać m.in. za szeroko rozumiane działania media relations oraz edukacyjne, a także akcje aktywizujące grupę docelową we wszystkich segmentach mediów.

W ramach pierwszego etapu agencja Multi Communications współpracowała z ekspertami kampanii: dr. n. med. Małgorzatą Kozłowską-Wojciechowską oraz prof. Markiem Naruszewiczem, pozyskała patronów medialnych, zorganizowała konferencję naukowo-prasową z udziałem żywieniowców, podczas której zaprezentowano wyniki międzynarodowego spotkania ekspertów w Barcelonie, odbyła indywidualne spotkania z dziennikarzami prezentującymi ideę kampanii.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.