Podsumowanie promocyjnej akcji Majonezu Kieleckiego – Portal PR - 24PR




Podsumowanie promocyjnej akcji Majonezu Kieleckiego

09.05.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: infopr

30 kwietnia, pełnym sukcesem, zakończyła się promocja marki Majonez Kielecki „Żyj za pensję Premiera”. W ramach akcji, WSP „Społem”, właściciel marki, rozdystrybuował na terenie całego kraju 4 mln. produktów promocyjnych. Troje szczęśliwych uczestników loterii wylosowało główne nagrody – trzy pensje Premiera, każda o wartości 18.528,20 złotych brutto, a trzynaście następnych osób, zasilenie konta w wysokości 1000 zł. Przy tworzeniu koncepcję akcji brała udział agencja Alsprom a za obsługę techniczną odpowiadała New Line Media – agencja marketingu mobilnego.
Wszystkie założenia marketingowe zostały zrealizowane z nadwyżką. Sprawdziły się proste i czytelne zasady loterii SMS-owej, a gotowość klientów do wzięcia w niej udziału przeszła oczekiwania organizatorów. Znana i ceniona marka w połączeniu z atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi sprawiły, że konsumenci bardzo chętnie sięgali po produkt i brali udział w loterii SMS-owej.

„Zrealizowaliśmy wszystkie cele jakie sobie postawiliśmy. Udało nam się to dzięki zaufaniu, którym obdarzyli nas klienci, jesteśmy im za to bardzo wdzięczni! Trzeba przyznać, że nasi partnerzy zapewnili nam usługi na najwyższym poziomie. Obsługa techniczna całego przedsięwzięcia przebiegała bez najmniejszych zarzutów. To wszystko sprawia, że w przyszłości będziemy chcieli ponownie realizować tego typu kampanie” – powiedziała Wiesława Gawrońska – Z-ca Prezesa ds. Handlowych WSP „Społem”.

Planowanie i realizacja tego typu przedsięwzięć mobilnych to duże wyzwanie zarówno dla zleceniodawcy jak i realizujących je podmiotów. Dobra komunikacja, pilnowanie terminów wynikających z regulaminu to podstawowe gwarancje dobrze przeprowadzonej promocji. Tym razem wszystkie zamierzenia zostały osiągnięte łącznie z tym najważniejszym – zadowoleniem i satysfakcją konsumentów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.