Spowolnienie gospodarcze szansą dla produkcji internetowej – Portal PR - 24PR




Spowolnienie gospodarcze szansą dla produkcji internetowej

12.05.2009 Kategoria: Reklama. Autor: infopr

Nadawcy telewizyjni na całym świecie wzmacniają tradycyjny przekaz telewizyjny, poszerzając zakres propozycji programowych. Zwiększająca się regularnie liczba kanałów tematycznych oraz zawzięta rywalizacja między konkurencyjnymi stacjami sprawiły, że pojawiły się nowe środki przekazu, takie jak główny rywal telewizji – internet. Postępująca dywersyfikacja odrywa obecnie widzów od głównych stacji telewizyjnych i przenosi ich do kolejnych kanałów tematycznych oraz do sieci.

Naturalną konsekwencją migracji widzów z telewizji do internetu było powstanie form fabularnych w sieci czyli – seriali internetowych. Krótkie odcinki, dostępność na życzenie, treść dostosowana do selektywnej grupy użytkowników czy aktywna społeczność to niewątpliwe atuty „webizodów”. W Polsce najbardziej spektakularnym przykładem sukcesu serialu internetowego jest „Klatka B”, która zadebiutowała w internecie w czerwcu 2008 roku i od tego czasu odnotowuje wysokie wyniki oglądalności (3,5 mln na Tivi.pl i około 20 mln odtworzeń materiałów związanych z „Klatką B” na portalach typu You Tube).

Spowolnienie gospodarcze jest szansą dla produkcji internetowej. Według marketerów najbardziej atrakcyjne dla reklamodawców wydają się być obecnie oryginalne pomysły łączące ze sobą wiele platform dystrybucji, selektywne dotarcie do wybranej grupy odbiorców i oczywiście niskie koszty. Obserwując tendencje panujące na rynku przewidujemy że, firmy takie jak A2 Multimedia – specjalizujące się w produkcji do internetu – właśnie teraz mają szansę zaistnieć!

Marcin Męczkowski
Członek Zarządu A2 Multimedia

Podobne wpisy:

Tagi: , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.