TOP 10 konkursu Bombay Sapphire Designer Glass Competition – Portal PR - 24PR




TOP 10 konkursu Bombay Sapphire Designer Glass Competition

29.05.2009 Kategoria: Konkursy. Autor: infopr

Znamy już TOP 10 konkursu Bombay Sapphire Designer Glass Competition. Jury wybrało dziesięć najciekawszych prac tegorocznej edycji. Wśród nich znalazły się także trzy prace finałowe. Teraz internauci mają szansę zagłosować na swojego faworyta.

Ponad 35 projektantów z całej Polski wzięło udział w tegorocznej edycji konkursu Bombay Sapphire Designer Glass Competition. Ich zadaniem było wykonanie projektu kieliszka koktajlowego inspirowanego zapachem, kolorem i smakiem wyjątkowego ginu Bombay Sapphire. Ze wszystkich nadesłanych prac jury konkursu wybrało TOP 10 konkursu, czyli 10 najciekawszych projektów. Spośród nich internauci poprzez stronę www.bombaysapphire.com mogą zagłosować na swoje ulubione prace. Kieliszek, który uzyska najwięcej głosów otrzyma Nagrodę Publiczności. Wszystkie kieliszki oceniano pod względem ich funkcjonalności, walorów estetycznych i inspiracji symbolami marki Bombay Sapphire. Teraz internauci mogą zdecydować, kto ich zdaniem jest najlepszy. Głosowanie potrwa do 26 czerwca b.r.

TOP 10 Bombay Sapphire Designer Glass Compeition wraz z inspiracjami autorów

„Shining Star” Jarosław Kosek
Ekskluzywny napój powinien być podawany w odpowiedni sposób, dlatego do swojego projektu wybrałem drewno hebanowe i czyste szkło. Ukształtowanie szklanej nóżki sprawia, że w kieliszku „zatrzymuje” się światło – ten blask najbardziej odzwierciedla smak dżinu Bombay Sapphire.

„Orris” Dagmara Giej-Rusnak
Kieliszek koktajlowy „Orris” jest zainspirowany irysem oraz dedykowany tej intrygującej roślinie, która ma swój udział w tworzeniu wyszukanej kompozycji smakowej ginu Bombay Sapphire. Organiczny urok szkła doskonale oddaje subtelne piękno roślin. Kruchy moment kiełkowania pędów irysa stał się dla mnie wiodącym motywem.

„Coolout” Kaja Nosal
Chciałam zachować urodę kostek lodu mieniących się pod powierzchnią naszego napoju, a jednocześnie sprawić by smak ginu nie był niczym zakłócany, a tym bardziej nie mieszał się z wodą odbierającą mu walory smakowe, kiedy zbyt długo trzymamy kieliszek w dłoni.

„Saphire Eye” Ewelina Madej i Arkadiusz Banaś
Umieszczona wewnątrz kula jest symbolem doskonałości i symbolem świata. Jest to świat idealnie dobranych i wyselekcjonowanych składników ginu. Zastosowany przez nas zabieg tworzy wewnątrz kieliszka swoisty mikrokosmos.

„Twin” Magdalena Guzik i Wojciech Drab
Kieliszek pozwala tworzyć fantazyjne kompozycje, bawić się kolorami czy konsystencjami różnych składników, dodatków, kryształów lodu, eksperymentować z nowymi sposobami trzymania i picia. Jego bliźniacza konstrukcja może stymulować sytuacje towarzyskie – niezobowiązujący flirt czy ekstrawagancki bruderszaft.

„Sensous choice” Marta Tuszkiewicz
Kieliszek, a szczególnie jego część wewnętrzna (łącząca dwa kieliszki) została zainspirowana przelewaniem wody oraz ruchem wody powstałym na skutek dotknięcia tafli. Forma kieliszka balansuje między zachwianiem, a równowagą (jedna forma jakby chce się przebić przez drugą), forma niemal płynie.

„Day’n’Night” Marcin Krater
Intrygująca forma kieliszka powstała
z połączenia dwóch różnych czarek. Jedna z nich symbolizuje jasny, spokojny, łagodny smak – dzień. Druga ciemna, zmysłowa, to mocny akcent – noc. Obie formy łączy delikatny, szafirowy detal – symbol Bombay Sapphire. Day’n’Night to kieliszek inspirowany tajemnicą przejścia dnia w noc.

„Rosette” Jacek Majewski
Projekt ROSETTE czerpie inspirację z architektonicznej ornamentyki, nawiązując do niej wzorem znajdującym się na czaszy oraz stopce naczynia.

„Fullfilled” Olga Dabrowska i Adam Groch
Tak jak wytrawny trunek harmonijnie uzupełnia czaszę kieliszka, tak oliwka na strzelistej wykałaczce wieńczy dzieło. Kieliszek został zainspirowany klasycznym naczyniem koktajlowym.

„Air” Łukasz Natkaniec
Inspiracją do powstania kieliszka „AIR” było trzymanie ginu BOMBAY „opakowanego” w butelkę. Ważnym było dla mnie uczucie noszenia zimnego kieliszka. „AIR” jest pusty od środka; dzięki podwójnej warstwie szkła nie dotyka się bezpośrednio zimnego napoju. Drink pozostaje również dłużej schłodzony.

W skład konkursowego jury, które wybrało TOP 10, weszły Katarzyna Cąkała – Brand Manager
Bacardi-Martini Polska, Beata Grzybek – Konkret PR, przedstawiciele Krośnieńskich Hut Szkła Krosno S.A.:
Anna Grabowska-Szczur i Władysław Pelczar, prof. Kazimierz Pawlak z ASP we Wrocławiu oraz Magdalena Kochanowska – asystent ASP w Warszawie i redaktor magazynu „2+3D”. Jury wytypowało też trzy najlepsze projekty, które zostaną proptotypowane w Hucie Szkła w Krośnie. W finale zmierzą się prace „Sapphire Eye”, „Sensous Choice” oraz „Fullfilled”. Finał polskiej edycji Konkursu odbędzie się na początku lipca, a jej zwycięzca będzie reprezentować Polskę na międzynarodowym finale, który odbędzie się we wrześniu w Londynie.

Wszelkie informacje o tegorocznej edycji konkursu dla Projektantów Szkła Artystycznego Bombay Sapphire Designer Glass Competition oraz o ubiegłorocznych finałach, jak również informacje o ginie Bombay Sapphire znajdują się na stronie www.bombaysapphire.com.

Dossier
Bombay Sapphire to najwyższej jakości gin, którego butelka charakteryzuje się wyjątkową szafirową barwą. Jest produkowany w oparciu o oryginalna recepturę z 1761 roku. Unikalna kompozycja spirytusu zbożowego
i dziesięciu starannie wyselekcjonowanych ziół i korzeni, tworzy niepowtarzalny smak i aromat tego trunku. Korzeń dzięgla nadaje piżmowy, ale zarazem bardzo delikatny aromat. Kora kasji tworzy nutę cynamonową, jagody kubeby – korzenny, lekko pieprzowy zapach z nutą cytryny i sosny, a rajskie zioła nadają całości wyrazistości i unikalnego smaku.

Wyłącznym dystrybutorem ginu Bombay Sapphire w Polsce jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.

Zagłosuj na swojego faworyta w konkursie Bombay Sapphire Designer Glass Competition!

Konkret PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.