Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski – Portal PR - 24PR




Wódka Polonaise zmienia wizerunek na PRL-owski

22.05.2009 Kategoria: Marka. Autor: infopr

Grupa Sobieski zmienia wizerunek etykiety i zakrętki wódki Polonaise na stylistykę z lat 70. Relaunch ma podkreślać historię marki, a także zachęcić do niej młodszych konsumentów.

Zmienione etykiety i zakrętki dwóch wariantów wódki Polonaise są utrzymane w granatowej kolorystyce, kojarząc się z butelkami dostępnymi w latach 70. Relaunch marki ma podkreślać jej wysoką jakość i bogatą historię, budując jednocześnie nowoczesny wizerunek. – Staramy się trafić do młodszych klientów, nieco poniżej 30. roku życia, poszerzając naszą lojalną grupę docelową – uzasadnia Paweł Gręda-Szarzyński, brand manager marek krajowych w Grupie Sobieski. Relaunch wódki Polonaise został przeprowadzony na podstawie badań marketingowych, w których konsumenci opowiedzieli się za takim wizerunkiem brandu.

Odświeżoną markę promują materiały BTL w punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Akcja przebiega pod hasłem „Tradycja o czystym brzmieniu od 1764 r” nawiązującym do daty uruchomienia Polmosu Łańcut, w którym jest produkowana wódka Polonaise.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.