ACR odpowiedzialny za kampanie rebrandingową grupy Aviva. – Portal PR - 24PR




ACR odpowiedzialny za kampanie rebrandingową grupy Aviva.

06.06.2009 Kategoria: Reklama. Autor: ipis

avivaOd 1 czerwca, razem z telewizją, prasą i outdoorem, ruszyła w internecie kampania rebrandingową grupy Aviva w Polsce (dotychczas Commercial Union). Kampanię przygotował dom mediowy ACR.

Obejmuje ona najważniejsze serwisy m.in. Onet, Wp.pl, Interię, a także portale społecznościowe. Poprzez m.in. niestandardowe formy reklamy, Aviva komunikuje zmianę nazwy, wykorzystując przy tym grę słów „Wielkie przedstawienie”.

„Kampania w Internecie stanowi dla nas bardzo ważny element komunikacji marketingowej, ponieważ jednocześnie promujemy nasz nowy serwis www.aviva.pl. Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym ACR, ponieważ przedstawił nam strategię najbliższą temu co chcemy osiągnąć w tym projekcie.” – mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce ds. marketingu.

Dom mediowy ACR pracuje dla grupy Aviva w Polsce 2007 r. W wyniku przetargu organizowanego przez grupę Aviva, ACR i tym razem wygrał budżet na kampanię online.

źródło: K2 Internet

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.