Euro RSCG Warsaw twórcą nowej kampanii orzeźwiającej marki Fresz – Portal PR - 24PR




Euro RSCG Warsaw twórcą nowej kampanii orzeźwiającej marki Fresz

18.06.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: ipis

eurorscg17 czerwca br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa dla napojów marki Fresz, która przebiega pod hasłem „Fresz. Zaskakująco orzeźwiający”.

15 sekundowy spot w lekkim i młodzieżowym stylu promuje odświeżony wizerunek marki adresowanej do otwartych, młodych duchem osób, ceniących żart i poczucie humoru. Film w zabawny oraz zaskakujący sposób pokazuje, jak mocno orzeźwiający jest Fresz.

Komunikacja została oparta na najbardziej popularnym i lubianym przez Konsumentów wariancie smakowym: jabłko-mięta, który wraz z dwoma innymi (jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia) dołączył w tym sezonie do oferty marki.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.

źródło: Euro RSCG Poland

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.