Forum Marketingu Internetowego – Portal PR - 24PR




Forum Marketingu Internetowego

18.06.2009 Kategoria: konferencje. Autor: infopr

P1Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł zatem czas na optymalizację podejmowanych działań i budżetów marketingowych.

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w

Forum Marketingu Internetowego
MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line
6 sierpnia 2009 roku, Warszawa

Podczas forum poznasz skuteczne narzędzia i najnowsze osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line, bo teraz liczy się tylko jedno – MAKSIMUM KONWERSJI

Prelegenci forum:
Konrad Pankiewicz, Marcin Maj, dr Jacek Wójcik, Krzysztof Piwowar, Piotr Waglowski, Bartosz Berliński, Sławomir Kornicki

Forum poprowadzi: Monika Król (PR & Marketing Manager Adv.pl)

W Programie Forum (9.00-16:40)
– Liczy się tylko jedno…
– Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience
– Słuchać czy manipulować – ulegać modom czy skutecznie się reklamować?
– dBase Marketing – Marketerze obudź się wreszcie!
– Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality – reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków
– Technologie utrudniające działania marketingowe – ujęcie prawne
– Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci – najlepsze strategie e-marketingowe na rynku
– Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys
– Strategie cenowe stosowane w Internecie

Więcej informacji:
www.maksimumkonwersji.pl/forum_marketingu.pdf

Kontakt z koordynatorem:
Agata Soboń
pr@konferencja.com.pl

Portal 24pr.pl objął Patronatem medialnym Forum

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.