Franchising z DDD – Portal PR - 24PR




Franchising z DDD

02.06.2009 Kategoria: Przedsiębiorczość. Autor: infopr

ddd_logo„Dobre Dla Domu” to franczyzowa sieć specjalistycznych salonów wnętrzarskich.
W ofercie sklepów znajdują się panele podłogowe, podłogi drewniane, panele ścienne, drzwi, oraz akcesoria do podłóg, paneli ściennych i drzwi. Sieć Dobre Dla Domu współpracuje z czołowymi producentami wyposażenia wnętrz. Właścicielem sieci DDD jest firma BRW Wnętrza. Pierwszy sklep franczyzowy Dobre Dla Domu powstał w marcu 2006 roku. Obecnie nasza sieć liczy 26 sklepów franczyzowych i 1 własny. Do końca 2008 roku powstanie kolejnych 5 sklepów.

Całkowity koszt otwarcia wielkopowierzchniowego salonu DDD to 300 tysięcy złotych, ale większość tej kwoty (200 tys. zł.) pokrywamy my wraz z dostawcami. Nasz franczyzobiorca inwestuje w sklep jedynie 100 tysięcy zł. Połowa tej kwoty (50 tysięcy) to m.in. łączne koszty opłaty wstępnej, zakupu kasy fiskalnej, wózka paletowego, oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Druga połowa to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Za resztę wstawionego do sklepu towaru (o wartości 150 tys. zł.) franczyzobiorca płaci dopiero po sprzedaży.

BRW Wnętrza samodzielnie dobiera lokalizację pod salon DDD – bierzemy pod uwagę liczbę mieszkańców, zasobność portfeli, a nawet plany zagospodarowania terenu. Naszemu franczyzobiorcy przekazujemy gotowy, w pełni wyposażony sklep z ofertą dostosowaną do lokalnego rynku.

Nasz Franczyzobiorca oraz jego pracownicy przechodzą kilkustopniowe szkolenie, podczas którego poznają zasady prowadzenia salonu, system informatyczny oraz gamę produktów oferowanych w sklepach. Przed uruchomieniem punktu Partner ma możliwość uczestniczenia przez tydzień w prowadzeniu innego sklepu. BRW Wnętrza organizuje również cykliczne szkolenia pracowników i Partnerów w fabrykach dostawców. Program szkoleń obejmuje również kursy dla montażystów współpracujących ze sklepami DDD.

Nasi franczyzobiorcy mogą również liczyć na szerokie wsparcie marketingowe ze strony BRW Wnętrza. Oprócz kampanii otwarciowej, centrala DDD organizuje i finansuje 3 duże kampanie reklamowe w ciągu roku (wiosenna, letnia i zimowa) oraz kampanie wspierające w okresach pomiędzy kampaniami głównymi.

Dobre Dla Domu

Podobne wpisy:

Tagi:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.