Loteria „Fiaty od Nivea” dla niecierpliwych – Portal PR - 24PR




Loteria „Fiaty od Nivea” dla niecierpliwych

30.06.2009 Kategoria: Reklama. Autor: ipis

nivea_logoPięć Fiatów 500 i kosmetyki Nivea o łącznej wartości 250 tysięcy PLN to nagrody w loterii „Fiaty od Nivea” przygotowanej wspólnie przez Nivea Polska i Rossmann. Akcja potrwa do 7 lipca, lecz zwycięzcy o wygranej dowiedzą się od razu, ponieważ losowanie odbywa się na miejscu, w chwili zakupu. Za przygotowanie i koordynację loterii odpowiada TEQUILA\Polska.

W większości organizowanych dzisiaj loterii Klient musi długo czekać, aż przekona się czy wygrał. Czasami niektórzy zapominają nawet, że w ogóle wzięli udział w konkursie. W naszej akcji wystarczy wyciągnąć los i od razu przekonać się czy szczęście dopisało – mówi Alena Suszycka, odpowiedzialna za organizację akcji ze strony TEQUILA\Polska.

Loteria rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do 7 lipca. Jej celem jest wzrost sprzedaży produktów Nivea i zachęcenie klientów do kupowania w drogeriach Rossmann.

Aby móc spróbować szczęścia w zabawie, wystarczy w dowolnej drogerii Rossmann w Polsce kupić kosmetyki Nivea za kwotę min. 20 PLN, wyciągnąć los z urny czekającej przy kasie i od razu przekonać się czy jest zwycięski. W puli nagród znajduje się pięci Fiatów 500 i bony na zakup kosmetyków Nivea w drogeriach Rossmann o łącznej wartości 250 tys PLN.

Loteria komunikowana jest na billboardach i materiałach promocyjnych w drogeriach Rossmann, a także w prasie kobiecej, w radio i w Internecie. Organizatorem akcji jest Nivea Polska w kooperacji z Rossmann. Za opracowanie koncepcji, kreację materiałów promocyjnych oraz organizację i koordynację przebiegu loterii odpowiada agencja TEQUILA\Polska, która współpracuje z Nivea Polska już blisko 11 lat.

źródło: Q&AConsulting

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.