Metrohouse: w czołówce branży już po trzech latach działalności – Portal PR - 24PR




Metrohouse: w czołówce branży już po trzech latach działalności

08.06.2009 Kategoria: NIERUCHOMOŚCI. Autor: infopr

metrohouseSieć biur nieruchomości Metrohouse została sklasyfikowana na drugim miejscu w V Edycji Rankingu Firm Branży Nieruchomości przygotowanym przez miesięcznik „C.H. Beck Nieruchomości”.Ranking przygotowano w oparciu o liczbę placówek świadczących usługi pośrednictwa w ramach sieci. Wzięto również pod uwagę liczbę licencjonowanych pośredników oraz agentów współpracujących z firmą. W rankingu wzięło udział ponad 100 firm zajmujących się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami.

Dla Metrohouse S.A., firmy działającej na rynku od niespełna trzech lat to duże wyróżnienie. – Nasza obecność w czołówce polskich pośredników jest dla mnie powodem do osobistej satysfakcji, a dla wszystkich naszych współpracowników podziękowaniem za ich wzmożoną pracę, która jak widać przynosi efekty, komentuje wysoką lokatę Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse. – Nasza pozycja w rankingu pokazuje, że szybko zdobywamy rynek i nie mamy kompleksów przed pośrednikami działającymi w branży od wielu lat, dodaje Mariusz Kania.

Metrohouse zdobywa popularność dzięki niestandardowemu podejściu do pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Jako pierwsza prowadziła kampanię rekrutacyjną i wizerunkową w oparciu o billboardy, swoje oddziały macierzyste ulokowała w najbardziej znanych warszawskich centrach handlowych, a brokerzy pracują na systemach CRM nieznanych wcześniej w branży pośrednictwa. W ostatnich miesiącach agencja zyskała szczególny rozgłos dzięki akcji „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. W tym roku otworzyła już trzy kolejne oddziały franczyzowe (Warszawa, Kartuzy, Iława).

źródło: Metrohouse

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.