Renault wśród najsilniejszych marek w Polsce – Portal PR - 24PR




Renault wśród najsilniejszych marek w Polsce

01.06.2009 Kategoria: Marka. Autor: infopr

renayRenault otrzymało tytuły Superbrand oraz Business Superbrand Polska, przyznawane przez międzynarodową organizację Superbrands. Marka Renault została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku konsumenckim i B2B w IV edycji projektu Superbrands i w II edycji Business Superbrands.

Już po raz czwarty działająca od 14 lat w ponad 80 krajach międzynarodowa organizacja Superbrands wyłoniła najsilniejsze marki na polskim rynku. Marka Renault znalazła się w tym zaszczytnym gronie i zdobyła tytuł Superbrand. W rankingu marek konsumenckich i biznesowych startowało po 1500 produktów i usług. Początkowa lista została stworzona na podstawie niezależnych badań rynku, jak również przy użyciu odpowiednich baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży i kwoty przeznaczone na reklamę. Zadaniem organu wybierającego – Rady Marek, w której zasiadali specjaliści – była ocena marek w skali od 1 do 20. Te, które uzyskały punktację powyżej 12, zyskały prawo do używania tytułu Superbrand przez cały czas trwania bieżącej edycji.

Marka Renault zdobyła ponadto tytuł Business Superbrand w organizowanym po raz drugi w Polsce rankingu marek z sektora B2B. Ranking Business Superbrands miał na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business obecnych na polskim rynku. Te marki, które spośród tysiąca ocenianych zdobyły największą liczbę punktów, zostały zaproszone do udziału w programie, obejmującym wydanie albumu zawierającego case studies najsilniejszych marek B2B oraz na uroczystą galę, podczas której zwycięzcom w danych kategoriach zostały wręczone statuetki.

Renault Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.