Wirtualny Manekin 3M – Portal PR - 24PR




Wirtualny Manekin 3M

15.06.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: infopr

DSC_1769_smallFirma 3M po raz kolejny zaskoczyła swoich klientów pomysłowością! Dobrze już znaną na rynku polskich technologię tylnej projekcji obrazu Vikuiti™ wykorzystała do zbudowania Wirtualnej Hostessy. Podczas konferencji towarzyszącej targom Euro-Reklamy, które odbyły się w Poznaniu, firma 3M Poland zaprezentowała Wirtualnego Manekina – Lucy. Konferencja była poświęcona tematyce Digital Signage. Firma 3M występowała jako platynowy partner imprezy. Lucy to Wirtualny Manekin, który wzbudza wielkie zainteresowanie we wszystkich miejscach gdzie jest eksponowany.

Poprzez aplikację folii do tylnej projekcji Vikuiti™ na akrylowy szablon sylwetki postaci realnych rozmiarów i projekcję 2D wypowiedzi – otrzymaliśmy Wirtualnego Asystenta pełniącego funkcję POS. Jest to przykuwający uwagę sposób komunikacji przekazu reklamowego.

Główna zaleta takiego rozwiązania? Wirtualny Manekin gwarantuje zainteresowanie klientów i sprawia wrażenie realnej postaci. Doświadczyli tego również uczestnicy konferencji w Poznaniu – w momencie uruchomienia prezentacji Wirtualna Hostessa 3M „ożyła” i w blasku fleszy perfekcyjnie odegrała swoją rolę.

Za każdym razem jesteśmy świadkami zaskoczenia klientów na widok Lucy, Wirtualnego Manekina produkcji 3M – mówi Maciej Stężycki, kierownik sprzedaży produktów do reklamy wizualnej – ich reakcja jest bardzo podobna, pojawia się uśmiech, niedowierzanie i wnikliwe oglądanie Manekina, który tak wiernie i realistycznie imituje żywą osobę. Często padają też pytania o dostępność wersji 3D takiego modelu.

 

Wirtualny Manekin generuje pozytywne wrażenia u Klientów dodatkowo posiada atuty, jako medium komunikujące treści reklamowe. Wiele firm i agencji reklamowych poszukuje innowacyjnych sposobów, aby przyciągnąć uwagę odbiorców. Taka forma przekazu jest gwarancją dużego zainteresowania. Sam komunikat, np. wiedza na temat promowanego produktu, jest podany w sposób intrygujący, co sprawia, że informacja łatwiej zapada w pamięć klienta i zwiększa szansę na zakup danego produktu. Ponadto przekaz reklamowy jest dostosowany do pory dnia, lokalizacji, jego treść można w łatwy i szybki sposób modyfikować. Komunikat jest efektywniejszy, jeśli dodatkowo zastosowany zostanie czujnik ruchu. Należy wymienić również korzyści praktyczne – sama hostessa nigdy nie jest zmęczona, nie narzeka, nie robi sobie przerw i potrafi zwabić swoim uśmiechem każdego z przechodzących klientów!

Potęga możliwości w wykorzystaniu ekranów-manekinów do tylnej projekcji obrazu Vikuiti™ jest nieograniczona. Przekaz reklamowy może być realizowany przez znane gwiazdy, popularne osobistości czy też bohaterów kreskówek. W tym wypadku ograniczenie stanowi jedynie ludzka wyobraźnia.

DSC_1769_small

Technologia tylnej projekcji obrazu Vikuiti™ ma zastosowanie w wielu dziedzinach: handel i reklama to tylko jeden aspekt aktualnie związany z promocją Wirtualnych Manekinów. Jest ona również przydatna w edukacji. Wykorzystuje się ją w przekazie informacji stosując technologię tylnej projekcji obrazu Vikuiti™ w postaci telebimów, interaktywnych tablic informacyjnych, czy też jako alternatywę dla flip-chartów podczas konferencji. Ekrany i folie do tylnej projekcji Vikuiti™ 3M znajdują zastosowanie nawet w prywatnych domach, jako wielkiego formatu ekrany kina domowego.

3M Digital Signage może być odpowiedzią na potrzebę rozwijającego się rynku reklamowego i poszukiwania coraz nowszych nośników reklamowych. Firma 3M oferuje komplementarne rozwiązania dzięki połączeniu technologii tylnej projekcji obrazu Vikuiti™, technologii dotykowej 3M MicroTouch™, systemów wizualnych 3M

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.