Wyróżnienie dla Interactive Solutions w konkursie „Golden Arrow” – Portal PR - 24PR




Wyróżnienie dla Interactive Solutions w konkursie „Golden Arrow”

30.06.2009 Kategoria: Konkursy, MARKETING. Autor: ipis

interactive_solutinsInteractive Solutions wspólnie z węgierską agencją Soda Team otrzymało wyróżnienie w IV edycji konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow 2009. Wyniki zostały ogłoszone w trakcie piątkowej Gali Konkursu. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Marketing wirusowy za projekt Telewizja 24.tv.

Celem projektu, realizowanego dla Pepsi, była budowa wizerunku klienta zgodnie z filozofią „Ask for more”. Miał korespondować z charakterem marki innowacyjnym, zaskakującym, łamiącym schematy i standardy. Zainaugurowano go w grudniu 2008 roku wdrożeniem serwisu internetowego, zawierającego film i prosty formularz do personalizacji video z wbudowanym mechanizmem „powiadom znajomego”. Serwis Telewizja24.tv stał się doskonałym miejscem launchu dwóch viralowych reportaży: o kryzysie u Świętego Mikołaja i o tajemniczym wandalu.

– Film o Mikołaju okazał się prawdziwym hitem. Już tydzień po publikacji pojawił się w Szkle Kontaktowym TVN24, gdzie osobą obdarowaną okazał się Grzegorz Miecugow. Dyskutowano o nim na wielu forach, internauci wstawiali link do własnego filmiku w opisy komunikatorów oraz masowo rozsyłali pocztą elektroniczną za pomocą formularza na stronie. Stał się doskonałą formą składania świątecznych życzeń, które w tej formie dotarły do internautów w kilkudziesięciu krajach – mówi Michał Glapiński, Group Account Manager w Interactive Solutions.

Strona notowała nawet do 30.000 odwiedzin dziennie tylko na podstawie mechanizmów wirusowych – kampania nie była wspierana tradycyjnymi nośnikami. Podobnie było z filmem na Walentynki. W ciągu 3 miesięcy strona telewizja24.tv odnotowała oszałamiającą ilość blisko 3 mln odsłon, ponad 800 tysięcy wizyt i ponad 500 tysięcy UU, co wielokrotnie przekroczyło założone cele ilościowe.

źródło: Interactive Solutions

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.