ARBOinteractive Polska funduje płatny staż dla laureata konkursu IAB Polska – Portal PR - 24PR




ARBOinteractive Polska funduje płatny staż dla laureata konkursu IAB Polska

14.07.2009 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

prGrupa ARBOinteractive Polska ufundowała płatny staż dla laureata ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską dotyczącą reklamy internetowej.

Konkurs organizowany jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Nagrody w postaci Indeksu na podyplomowe studia z Marketingu Internetowego oraz płatnych staży w agencjach internetowych mają za zadanie umożliwienie uczestnikom rozpoczęcia pracy w ich wymarzonej branży.

„Zaangażowanie IAB Polska w akcje skierowane do studentów stanowi sygnał dla środowisk akademickich oraz zawodowych, iż branży reklamy internetowej kryzys jest obcy i nadal poszukiwani są tu nowi pracownicy” – mówi Robert Olszewski Dyrektor Sprzedaży w ARBOinteractive Polska. „Zdecydowana większość kadry ARBO rekrutowana jest spośród absolwentów uczelni wyższych, stąd nasze ochocze uczestnictwo w konkursie oraz nadzieja na znalezienie wśród jego uczestników ciekawych osobowości, które po okresie stażu będą mogły dołączyć do naszego zespołu” – dodaje.

W konkursie mogą wziąć udział absolwenci dowolnej uczelni wyższej, którzy w okresie 1. stycznia 2007 – 1. lipca 2009 obronili prace magisterskie z zakresu marketingu internetowego. Zgłoszenia przyjmowane są do 24. lipca 2009 roku. Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się pod adresem http://www.iabpolska.pl/ogolnopolski-konkurs-na-najlepsza-prace-magisterska-z-zakresu-marketingu.html.

ARBOinteractive Polska
ARBOinteractive Polska jest częścią Grupy ARBOinteractive specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych w Internecie i nowych mediach. ARBOinteractive z sieciami reklamowymi w portfolio to jedyny podmiot na rynku reklamy online w Europie Środkowo – Wschodniej o tak wysokim zasięgu. Spółka posiada oddziały w Polsce, Czechach, Rumunii, Turcji i Rosji.

Polski oddział ARBOinteractive obejmuje zrzeszającą blisko 600 serwisów sieć reklamy tematycznej ARBOnetwork, sieć wertykalną BizOn media, oferującą reklamę online skierowaną do grupy ‘biznes’, sieć internetowej reklamy video – V2Media, pierwszą w Polsce sieć reklamy targetowanej behawioralnie – behavię, brokera SEM/SEO – LogicSearch, system reklamy kontekstowej SmartContext oraz agencję interaktywną AdKing.

źródło: ARBOinteractive Polska:

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.