BRITA wybiera On Board PR – Portal PR - 24PR




BRITA wybiera On Board PR

02.07.2009 Kategoria: Agencje PR. Autor: infopr

onboardFirma On Board PR podpisała umowę z producentem filtrów do wody BRITA obejmującą realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej. Celem projektu jest podniesienie świadomości Polaków w zakresie możliwości optymalizacji wody kranowej, z której korzystają w domu oraz korzyści płynących z zastosowania dzbankowych filtrów do wody. Działania edukacyjne skierowane do konsumentów prowadzone będą w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Za realizację projektu odpowiedzialny jest zespół Doroty Ciszek pracujący w dziale Brand PR firmy On Board PR. Umowa została podpisana do końca roku.

BRITA – Od ponad 40 lat BRITA zalicza się do grona czołowych ekspertów w dziedzinie filtrowania wody. To rodzinne przedsiębiorstwo, założone przez Heinza Hankammera w 1966 roku, stało się globalną firmą zatrudniającą na całym świecie personel liczący ok. 650 osób. BRITA posiada własne laboratoria i dział R&D, a produkowane przez firmę produkty do filtrowana wody posiadają wiele międzynarodowych certyfikatów jakości. Trzy obszary działalności firmy BRITA to: produkty konsumenckie (dzbankowe filtry do wody), produkty profesjonalne dla gastronomii oraz produkty ze zintegrowanym filtrem BRITA. Na polskim rynku firma obecna jest już od 15 lat, w tym od ponad 10 lat jako samodzielna spółka – BRITA Polska Sp. z.o.o.

On Board Public Relations Sp. z o.o.,

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.