Cube Group SA zdobywcą wyróżnienia Golden Arrow – Portal PR - 24PR




Cube Group SA zdobywcą wyróżnienia Golden Arrow

14.07.2009 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

B1Cube Group SA, agencja działająca w segmencie Performance Marketingu, została wyróżniona w konkursie Golden Arrow za zrealizowaną w Internecie kampanię sprzedażową nowej kolekcji ubrań RESERVED. Działania, rozliczane w modelu efektywnościowym, w skuteczny sposób połączyły online, mobile marketing, offline. W rezultacie trwająca zaledwie 4 dni (13–17 maja br.) kampania zaowocowała bardzo wysokim ROI i zwiększeniem ruchu internetowego na stronie RESERVED, co w sposób bezpośredni przyczyniło się wzrostu sprzedaży w tradycyjnych sklepach.
Opracowana przez Cube Group strategia akcji marketingowej, realizowanej w modelu CPA (Cost Per Action), zakładała dotarcie do szerokiego grona internautów, nie tylko miłośników marki RESERVED. W wyniku współpracy Cube Group z wydawcami serwisów kobiecych (m. in. Polki.pl, We-dwoje.pl, Wizaż.pl, Cogdziezaile.pl, Broszka.pl), przygotowano działania wykraczające poza standardowe ujęcia kampanii internetowych opartych wyłącznie na reklamie typu display. Powstały m. in. zindywidualizowane strony opracowane przez serwisy specjalnie na potrzeby kampanii.
Wspólnie z wydawcami kanałów tematycznych stworzono indywidualną promocję redakcyjną dla marki RESERVED, która – dzięki innowacyjnemu podejściu – przyczyniła się do znacznego wzmocnienia promocji w sieci. Ponadto, w kampanii wykorzystano także marketing wirusowy, pozwalający na bardziej efektywne dotarcie do jeszcze większej grupy odbiorców. Działaniom promocyjnym towarzyszył mailing oraz komunikacja SMS przypominającą o możliwości skorzystania z rabatów.

źródło: Cube Group SA
Intensyfikacja i synergia działań sprzedażowych, przeprowadzonych przy optymalnej minimalizacji kosztów, przyczyniła się zwiększenia konwersji na sprzedaż w sklepach offline. W ciągu 4 dni trwania kampanii internauci pobrali kilkanaście tysięcy kuponów, a z opcji „poleć znajomemu” skorzystało kolejne kilkaset osób. Liczba produktów zakupionych przy wykorzystaniu rabatów tylko podczas trwania internetowej kampanii promocyjnej przekroczyła kilka tysięcy sztuk.

– Akcja spotkała się z żywym zainteresowaniem internautów – mówi Ina Markiewicz, Project Manager RESERVED. – Przy niewielkim budżecie, osiągnęliśmy sukces znacznie przekraczający nasze oczekiwania. Poprzez starannie zaplanowaną kampanię, ukierunkowaną na maksymalizację zysków, zrealizowaliśmy najważniejszy, obrany przez nas cel – sklepy RESERVED odwiedzili internauci zainteresowani naszą marką! Co istotne, wszystkie osoby, które pobrały kupony rabatowe, wyraziły zgodę, abyśmy się z nimi kontaktowali za pomocą e-maila i SMS. Marka RESERVED będzie dbać, aby każdy zainteresowany regularnie otrzymywał informacje o przysługujących mu rabatach i promocjach, i miał szansę na wyjątkowo korzystne zakupy w naszych sklepach.
Kampanię zrealizowano przy współpracy witryn Wizaż.pl, Polki.pl, We-dwoje.pl, Broszka.pl, Fotka.pl, Cogdziezaile.pl, Nasza-klasa.pl, a także sieci reklamowych Ad-vice oraz Glossy Media.
– Nasz zespół udowodnił, że Cube Group to nie tylko efektywne działania SEM, ale równocześnie kompleksowe wsparcie dla kampanii internetowych – dodaje Marcin Michalski, Dyrektor ds. Rozwoju, Cube Group SA.

Cube Group SA, firma powstała w 2006 roku, to jedna z największych i najszybciej rozwijających się firm z zakresu Performance Marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym samym roku uzyskała prestiżowy certyfikat Google Advertising Professional Company. Na początku 2007 roku dołączyła do SEMPO – międzynarodowej organizacji skupiającej firmy zajmujące się marketingiem w wyszukiwarkach – oraz uzyskała status Złoty Partner Onet. Od 2007 roku Cube Group SA jest członkiem IAB Polska, gdzie współtworzy komórkę zajmującą się SEM wypracowującą standardy w tej dziedzinie na polskim rynku. Podstawą działalności Cube Group SA jest Search Engine Marketing. Agencja specjalizuje się także w działaniach z zakresu Affiliate Management oraz Retargetingu. Firma jest laureatem wyróżnienia przyznanego przez magazyn Media & Marketing Polska na Agencję Roku w kategorii Internet w roku 2009.

źródło: Personal PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.