Edelman pracuje dla Merlin.pl – Portal PR - 24PR




Edelman pracuje dla Merlin.pl

30.07.2009 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

edelmanWarszawa, 17 lipca – Od lipca 2009r. agencja Edelman współpracuje w zakresie doradztwa i komunikacji PR z Merlin.pl. Agencja odpowiedzialna będzie za działania w zakresie komunikacji korporacyjnej i konsumenckiej spółki, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego.

Prace dla Klienta prowadzić będzie zespół pod kierownictwem Katarzyny Skowrońskiej, Senior Account Managera w dziale PR korporacyjnego Edelman Polska.

„W związku z dynamicznym rozwojem naszego biznesu oraz dobrymi prognozami dla polskiego rynku e-commerce podjęliśmy decyzję o intensyfikacji działań komunikacyjnych. Jesteśmy przekonani, iż nasze doświadczenia wsparte przez konsultantów Edelmana pomogą nam w umacnianiu pozycji Merlin.pl jako lidera w branży sklepów internetowych” – mówi Radosław Krawczyk, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Merlin.pl.

Współpraca z Klientem z branży e-commerce jest dla nas ciekawym doświadczeniem. Otwiera ona możliwość wykorzystania w szerszym zakresie niż przy tradycyjnych branżach technik komunikacji Digital, w których mamy duże osiągnięcia. – powiedziała Barbara Kwiecień, General Manager Edelman Polska.

O Merlin.pl

Merlin.pl jest jednym z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął w 1999 roku – oferując książki, muzykę, filmy i multimedia. W ciągu kolejnych lat w asortymencie sklepu znalazły się zabawki, elektronika, sprzęt fotograficzny (wspólnie ze sklepem partnerskim e-Cyfrowe), kosmetyki, a w marcu 2009 r. – odzież i artykuły sportowe. Poszerzanie kategorii produktowych jest zgodne z koncepcją stworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z hobby i life stylem. Merlin.pl od lat znajduje się
w czołówce sklepów o najwyższych przychodach. Może pochwalić się milionem zarejestrowanych klientów oraz blisko 100 tysiącami realizowanych zamówień miesięcznie.

Sklep ma silną i ugruntowaną markę na rynku. Cieszy się opinią wiarygodnej i solidnej firmy, co jest wynikiem nieustającej dbałości o podnoszenie jakości usług i dotrzymywania obietnic składanych Klientom. Aż 75% badanych internautów rozpoznaje markę Merlin.pl, a co piąta osoba robiąca zakupy przez internet, wymienia Merlin.pl wśród swoich ulubionych sklepów. Firma kieruje swoją ofertę do wszystkich, którym zależy nie tylko na konkurencyjnych cenach, ale i na profesjonalnej obsłudze oraz wygodnym i bezpiecznym zakupom bez wychodzenia z domu.

O Edelman

Edelman jest największą niezależną sieciową agencją public relations, zatrudniającą ponad 3100 osób w 53 biurach na całym świecie. Polskie biuro Edelman zostało otwarte 1 czerwca 2005 roku. Edelman Polska zatrudnia obecnie ponad 25 konsultantów, świadcząc klientom kompleksowe usługi z zakresu public relations.

źródło: Edelman Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.