Popularyzacja zarządzania obiektami sportowymi – Portal PR - 24PR




Popularyzacja zarządzania obiektami sportowymi

20.07.2009 Kategoria: INTERNET, Sport. Autor: infopr

CiszewskisportFirma Ciszewski Marketing Sportowy współpracując z japońską firmą NEC uruchomiła blog, na którym omawiane są problemy dotyczące maksymalizacji przychodów na obiektach sportowych, poprawienia frekwencji i wprowadzania na obiekty najnowocześniejszych technologii.

Takie działanie ma na celu powiększanie świadomości zarówno społeczeństwa jak i decydentów zarządzających obiektami sportowymi. Korzyści z wprowadzania na areny sportowe nowych programów wizerunkowych, marketingowych czy technologicznych są bowiem ogromne.

Przykładowo hale w USA takie jak znajdująca się w Los Angeles Staples Center z samej sprzedaży praw do nazwy uzyskuje rocznie blisko 6 milionów dolarów. Znowu naszpikowana najnowocześniejszymi technologiami O2 Arena w Londynie przyciąga tłumy ludzi głodnych elektronicznej rozrywki.

W przyszłości CMS planuje, aby blog stał się platformą medialną skupiającą wokół siebie zarządców i właścicieli obiektów sportowych. Zgromadzenie w jednym miejscu grupy osób tak specifycznego i ciągle mało interesującego biznesu ma także na celu wzmocnienie oddziaływania i rozgłosu wokół obiektów sportowych.

Blog można znaleźć pod adresem http://sportingtech.wordpress.com

Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.