3M i Emigo – Portal PR - 24PR




3M i Emigo

20.08.2009 Kategoria: Systemy IT. Autor: ipis

T6Światowy lider rynku farmaceutyczno-medycznego wdrożył zaawansowane rozwiązanie do zarządzania sprzedażą mobilną.

Dywizja Consumer & Office 3M Poland Sp. z o.o. (m.in. marki Viscoplast, Nexcare i Post-it®) wdrożyła najnowocześniejsze rozwiązanie do zarządzania sprzedażą mobilną, oparte na systemie Emigo szczecińskiej firmy Sagra Technology. Oprogramowanie to wspiera sprzedaż: automatyzuje działania biznesowe, w tym większość procesów realizowanych przez pracowników terenowych. Emigo umożliwia sprawne zarządzanie sprzedażą – w efekcie wpływa na jej zwiększenie i poprawę jakości usług przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

System Emigo pomaga firmie 3M przetwarzać ogrom informacji pozyskiwanych każdego dnia. Oprogramowanie automatyzuje działania przedstawicieli terenowych, dzięki czemu mogą oni koncentrować się na kluczowych procesach sprzedażowych. Jako, że 3M działa m.in. na rynku farmaceutycznym, niezwykle ważne było, aby system zapewniał zgodność prowadzonych procesów biznesowych z istniejącymi normami i regulacjami formalno-prawnymi.

Z systemu Emigo korzysta kilkudziesięciu pracowników koncernu. Do funkcjonalności najbardziej cenionych przez 3M należy precyzyjne odzwierciedlanie w Emigo mechaniki bieżących promocji i ich automatyczne rozliczanie. Kierownictwo zyskało mechanizmy zaawansowanej kontroli nad obiegiem materiałów promocyjnych wspomagających sprzedaż. Duże znaczenie przy wyborze systemu miało także, oferowane przez dostawcę, szerokie spektrum środowisk analitycznych i raportowych, włącznie z mechanizmami umożliwiającymi automatyczną subskrypcję zestawień bezpośrednio na skrzynki e-mail zainteresowanych odbiorców.

System Emigo dodatkowo umożliwia 3M realizację szeregu celów takich jak: prowadzenie przekrojowych badań odsprzedaży od obsługiwanych kontrahentów do klientów docelowych, precyzyjne dedykowanie ofert do wyselekcjonowanych grup klientów, organizowanie pracy i danych historycznych o klientach w perspektywie szeroko przyjętego w farmacji podziału klientów wg kodów pocztowych.
W wyniku wdrożenia wyeliminowano ręczne raportowanie w postaci arkuszy kalkulacyjnych: zastosowano bowiem mechanizmy automatycznie raportujące sprzedaż na bieżąco. Uzyskany w ten sposób czas przedstawiciele firmy poświęcają na odwiedzenie dodatkowych klientów. To z kolei wpływa na podniesienie efektywności sprzedaży.

– W lipcu br. za sprawą Emigo nasza firma została uznana przez Microsoft za najlepszego w naszym regionie Europy dostawcę mobilnych rozwiązań dla biznesu – mówi Janusz Pribulka, Prezes Zarządu Sagra Technology – Na co dzień efektywności systemu doświadcza ponad 5 000 użytkowników ze 150 firm działających w Polsce. Cieszymy się, że do ich grona dołączyła firma 3M.

Informacje o firmie:

Sagra Technology Sp. z o.o. to firma utworzona w 1988 roku, z siedzibą w Szczecinie. Cechą wyróżniającą firmę na polskim rynku jest koncentracja na rozwoju oprogramowania klasy SFA (Sales Force Automation), automatyzującego działania sprzedażowe. Głównym produktem firmy jest mobilny System Emigo, adresowany do firm działających w oparciu o sieci przedstawicieli mobilnych (pracujących poza siedzibą firmy). www.sagra.com.pl

źródło: Omega Communication

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.