home.pl zdobyło „Laur Konsumenta” w kategorii usług hostingowych – Portal PR - 24PR




home.pl zdobyło „Laur Konsumenta” w kategorii usług hostingowych

20.08.2009 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

laurhome.pl, dostawca usług internetowych, zdobył prestiżową nagrodę „Złoty Laur Konsumenta”. Firma uzyskała największą liczbą głosów w kategorii „Usługi hostingowe: Rejestracja domen, Serwery WWW i Sklepy internetowe”.

„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w Polsce organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę dodatków biznesowych w Gazecie Prawnej oraz Rzeczpospolitej. Wyłaniane są dzięki niemu najlepsze produkty i usługi w ponad 300 kategoriach branżowych.

O przyznaniu specjalnej nagrody decydują konsumenci, których opinie gromadzone są na podstawie sondaży i ankiet prowadzonych na terenie całego kraju. Badających interesuje przede wszystkim znajomość marki i opinie na jej temat, m.in. satysfakcja użytkowników, ocena jakości produktów i usług, a także chęć rekomendacji marki.

W tym roku w kategorii „Usługi hostingowe: Rejestracja domen, Serwery WWW i Sklepy internetowe” bezapelacyjnym zwycięzcą okazała się firma home.pl, zdobywając największą liczbę głosów konsumentów. Tym samym home.pl zostało uhonorowane „Złotym Laurem konsumenta”.

„Ponieważ wyboru najlepszych produktów dokonują sami klienci, nagroda ta jest dla nas szczególnie ważna. Cieszymy się, że użytkownicy usług hostingowych w Polsce najwyżej oceniają ofertę home.pl, darzą ją zaufaniem i rekomendują jako godną polecenia innym. Bez wątpienia jest to wynik naszej przemyślanej i konsekwentnej strategii wyznaczania standardów dla całej branży” – komentuje zdobycie nagrody Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.

Firma home.pl wprowadziła w ostatnich trzech kwartałach wiele nowości do swojej oferty. Po dobrze przyjętej przez rynek usłudze sklepów internetowych (Business Shop) pojawiły się produkty związane z e-Marketingiem (pozycjonowanie witryn WWW) oraz bezpieczeństwem (certyfikaty SSL, pakiety bezpieczeństwa internetowego oferowane we współpracy z Kaspersky Lab). Niedawno firma zwiększyła również znacznie parametry kont współdzielonych oraz serwerów dedykowanych, dając tym samym przedsiębiorcom gwarancję stabilnego rozwoju ich usług internetowych.

„Rozszerzamy i ulepszamy naszą ofertę, by móc dostarczać klientom jeszcze bogatsze i ciekawsze usługi. Dzięki nim małe i średnie przedsiębiorstwa będą mogły kompleksowo zadbać o swoją ofertę w Sieci czy bezpieczeństwo danych firmowych” – podsumowuje strategię home.pl Piotr Kapcio.

źródło: home.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.