Laur Konsumenta 2009 dla FERRO S.A. – Portal PR - 24PR




Laur Konsumenta 2009 dla FERRO S.A.

31.08.2009 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

laurZłoty Laur Konsumenta 2009Firma FERRO S.A. została laureatem programu Laur Konsumenta i Klienta 2009. Już po raz trzeci zdobyła zaszczytne wyróżnienie „LAUR KONSUMENTA 2009” plasując się na pierwszym miejscu w kategorii „Technika Sanitarna”. Oznacza to dla FERRO – wielokrotnego laureata programu i równocześnie marki, która uzyskała najlepszy wynik – przyznanie godła
„GRAND PRIX LAUR KONSUMENTA 2009”.

Laur Konsumenta i Klienta to największy program konsumencki w kraju organizowany przez Grupę Media Partner – wydawcę między innymi Rzeczy o Biznesie (Rzeczpospolita) oraz Przeglądu Gospodarczego (Gazeta Prawna). Pozwala wyłonić marki najbardziej cenione i rozpoznawalne przez Polaków. Wyróżnienia w konkursie są tym bardziej cenne, gdyż tak naprawdę stanowią nagrodę przyznaną przez polskiego konsumenta – wyboru najwyżej cenionych produktów i usług dokonują sami klienci.

Tytuł LAUR KONSUMENTA 2009 dla FERRO S.A. uwiarygodnia silną pozycję firmy na rynku, podkreśla wysoką jakość oferowanych produktów, a także jest solidną rekomendacją dla mocnej marki.

źródło: Ferro SA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.