Monster Worlwide zmienia dom mediowy – Portal PR - 24PR




Monster Worlwide zmienia dom mediowy

17.08.2009 Kategoria: MARKETING. Autor: ipis

office_openMiędzynarodowy serwis kariery Monster, obecny w 50 krajach na całym świecie, w Polsce jako Monsterpolska.pl, w związku z decyzją amerykańskiej centrali koncernu przeniesie od przyszłego roku swój globalny budżet mediowy z Mediaedge:cia, należącego do grupy kapitałowej WPP, do OMD z grupy Omnicom. Decyzja jest wynikiem zmiany strategii marketingowej Monstera.

Mediaedge:cia obsługuje globalnie Monstera w zakresie planowania i zakupu powierzchni reklamowych od września 2007. Przed konsolidacją Mediaedge:cia współpracowało z Monsterem lokalnie na niektórych rynkach, natomiast za budżety mediowe na terenie USA odpowiadała grupa Interpublic Group of Cos.’ Deutsch.

Decyzję o zmianie partnera podjął Ted Gilder, od lipca 2008 Chief Marketing Officer Monstera, po spotkaniu z CEO OMD w USA, Alanem Cohenem, wiosną tego roku.

„Rozstanie z mediaegde:cia było podyktowane przede wszystkim zmianami strategicznymi zachodzącymi obecnie globalnie w Monsterze. Mediaedge:cia przez lata było dla nas cenionym partnerem, któremu jesteśmy wdzięczni za bardzo udaną współpracę. Decyzja o zmianie wynikała przede wszystkim z nowego kierunku strategicznego Monstera. Poszukujemy nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą nam jeszcze bardziej zaangażować naszych klientów i użytkowników, szczególnie na nowych rynkach, na które dopiero weszliśmy. Struktura OMD bardziej współgra z potrzebami Monstera w różnych rejonach świata” – powiedział Jaroslav Macnar, Marketing Director Eastern Europe (EE).

Od początku bieżącego roku, wraz z premierą nowej osłony serwisu Monstera oraz zmianami w branży rekrutacyjnej, będącymi rezultatem globalnego kryzysu, Monster wdraża nową strategię marketingową, realizując m.in. projekty nakierowane na poprawę sytuacji na rynku pracy. Jednym z nich jest organizacja targów pracy w USA pod hasłem Keep America Working.

Współpraca z OMD rozpocznie się w przyszłym roku, zaś przekazanie obsługi pod koniec bieżącego roku przy współpracy obydwu domów mediowych. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez Mediaedge:cia. Na polskim rynku Monster współpracuje z polskim oddziałem Mediaedge:cia od 2006r, początkowo obsługującym markę jobpilot.pl, a od stycznia 2009 r. promując nową odsłonę serwisu mosterpolska.pl.

Globalny budżet mediowy Monstera na rok 2009 rok zaplanowano na 200 mln $, z czego ok. 150mln $ to wydatki na rynku amerykańskim. Za część kreatywną Monstera od września 2007 odpowiada Omnicom’s BBDO, natomiast firma siostrzana Omnicom’a – Ketchum prowadzi obsługę PR’ową.

Dodatkowe informacje:

Firma Monster została założona w 1994 roku przez Jeffa Taylora. Od tego czasu stała się wiodącym internetowym serwisem kariery i światowym numer 1. w zatrudnianiu kadry kierowniczej. Obecnie marka Monster jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Posiada strony w 50 krajach. Miliony ludzi odwiedziły serwis w poszukiwaniu pracy. W celu ułatwienia i przyspieszenia procesów rekrutacyjnych, sukcesywnie wprowadzane są innowacyjne rozwiązania zarówno dla pracodawców, jak i pracowników na całym świecie.

www.monsterpolska.pl
www.monster.com

źródło: Neuron Agencja Public Relations

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.