„Muzyczne 3 x 3” – UPC i MTV Networks Polska – Portal PR - 24PR




„Muzyczne 3 x 3” – UPC i MTV Networks Polska

20.08.2009 Kategoria: Konkursy. Autor: ipis

tvDruga odsłona jubileuszowej akcji „3 x 3”, zorganizowanej przez UPC Polska, wiodącego dostawcę potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu, nawiązuje do tematyki muzycznej. Przygotowana została bowiem wspólnie z MTV Networks Polska, nadawcą kanałów MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska, MTV TWO, MTV HITS i MTV Dance. Główną nagrodą w tej edycji jest wyjazd dla 2 osób na londyński koncert Beyoncé, amerykańskiej supergwiazdy muzyki pop i R&B.

Akcja „3 x 3” skierowana jest do wszystkich Klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC – telewizji, internetu i telefonu. Ma na celu podziękowanie i nagrodzenie ich za staż abonencki.

Druga, muzyczna odsłona konkursu „3 x 3” zainteresuje wszystkich, którzy lubią muzykę rozrywkową. Główną nagrodą letniej edycji jest wyjazd dla 2 osób na koncert Beyoncé, gwiazdy muzyki pop i R&B, wielokrotnej laureatki nagród Grammy oraz nagród MTV Europe Music Awards. Koncert będzie miał miejsce w Londynie w dniu 14 listopada 2009 r. Nagroda obejmuje bilety na koncert, a także przelot i zakwaterowanie. Wyjazd i udział w londyńskim koncercie Beyoncé będą szczególną atrakcją dla wszystkich miłośników muzyki popularnej, zwłaszcza, że wokalistka jak dotąd nie występowała w Polsce.

Na pozostałych zwycięzców czekają także inne nagrody, takie jak odtwarzacze mp4, kubki termiczne MTV oraz muzyczne zestawy upominkowe.

Każdy jubileuszowy Klient otrzymuje od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączony będzie także zestaw upominków od sponsorów: gadżety MTV oraz kalendarze urodzinowe UPC. Reguły są niezwykle proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 20 września 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 muzyczne pytania ma szansę wygrać jedną z nagród.

Partnerem muzycznej edycji konkursu „3 x 3” jest MTV Networks Polska, nadawca kanałów muzycznych znajdujących się w ofercie UPC, takich jak: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska, MTV TWO, MTV HITS oraz MTV Dance,

Z okazji tego szczególnego jubileuszu, UPC Polska przygotowała również specjalną ofertę dla swoich lojalnych Klientów.

Pierwsza odsłona akcji „3 x 3 Kids” została przygotowana z myślą o dzieciach i rodzinach. Zdobywczyni nagrody głównej pojedzie już wkrótce wraz ze swoim synem – autorem zwycięskiego hasła – na wycieczkę do Londynu, połączoną z oglądaniem przedstawienia Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo.

Trzecia odsłona, przygotowywana we współpracy z kanałami filmowymi i rozrywkowymi dostępnymi w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC Polska, będzie miała miejsce jesienią br.

źródło: UPC Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.