Promocja Polski jako miejsca handlu detalicznego – Portal PR - 24PR




Promocja Polski jako miejsca handlu detalicznego

18.08.2009 Kategoria: Reklama. Autor: ipis

H1Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPCC) oraz Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) mają przyjemność poinformować o zawarciu umowy o współpracy.

BPCC to niezależna organizacja non-profit, która wspomaga rozwój brytyjsko-polskich kontaktów handlowych. Obecni członkowie BPCC to najszersza grupa przedstawicieli firm z sektora przemysłu i handlu. W ostatnich latach BPCC czterokrotnie zdobyła nagrodę „Najlepszej Izby Roku COBCOE”. BPCC oferuje swoim członkom szereg korzyści, w tym ponad 75 imprez każdego roku oraz usługi stworzone specjalnie w celu pomocy członkom w rozwijaniu swoich firm.

„Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością współpracy z Polską Radą Centrów Handlowych. Polska to bardzo atrakcyjny rynek detaliczny w nowej Europie, mający potencjał do silnego i zrównoważonego wzrostu. Istnieje wiele szans dla brytyjskiego sektora handlu detalicznego zarówno w dużym miastach biznesu jak i na rynkach regionalnych. Celem umowy o współpracy zawartej pomiędzy BPCC a PRCH jest umożliwienie obydwu organizacjom wykorzystanie potencjału handlowego Polski jako europejskiego rynku głównego nurtu” – powiedział Martin Oxley, prezes BPCC.

Polska Rada Centrów Handlowych to organizacja pozarządowa zrzeszająca firmy i profesjonalistów związanych z branżą nieruchomości komercyjnych w Polsce. PRCH jest krajowym partnerem i członkiem afiliowanym Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych (ICSC) i działa w Polsce od 2003 roku. PRCH organizuje szereg profesjonalnych seminariów dotyczących handlu, śniadań biznesowych oraz imprez networkingowych, ponadto każdego roku organizuje polskie stoisko Polish Meeting Point na targach MAPIC w Cannes, we Francji.

„Naszą misją jest wspieranie rozwoju i relacji pomiędzy wszystkimi stronami zaangażowanymi w polską branżę handlu detalicznego, ale także promowanie pozytywnego wizerunku centrów handlowych i ulic handlowych w Polsce – mówi Patrick Delcol, prezes PRCH. „Dzięki współpracy z BPCC, mamy nadzieję przedstawić brytyjskim operatorom polską branżę detaliczną z jej wieloma pozytywnymi tendencjami w dzisiejszej gospodarce europejskiej. To także pierwszy krok w kierunku rozszerzenia korzyści dla członków obydwu organizacji zainteresowanych handlem i branżą nieruchomości komercyjnych.”

źródło: Polska Rada Centrów Handlowych

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.