Sztuka nie tylko pieroga – Portal PR - 24PR




Sztuka nie tylko pieroga

13.08.2009 Kategoria: Finanse firmy, Przedsiębiorczość. Autor: infopr

PJZarząd Spółki Polskie Jadło SA poinformował, że z dniem 10 sierpnia br. zakończony został program pilotażowy dotyczący uruchamiania punktów gastronomicznych w systemie pierogarni. Spółka objęła programem pilotażowym 10 wytypowanych i administrowanych przez siebie placówek. Od 1 września 2009 roku Spółka rozpocznie przyjmowanie ofert od osób zainteresowanych współpracą na zasadach operatywy franczyzowej.

Spółka Polskie Jadło zakończyła rozpoczęty w marcu br. pilotażowy projekt związany z uruchamianiem punktów gastronomicznych zajmujących się sprzedażą produktów gotowych w tym pierogów w bardzo szerokim asortymencie.

„Program, który uruchomiliśmy wymagał od nas nie tylko sprawdzenia „w boju” konceptu samych pierogarni, które będą działać pod nazwą „Sztuka Pieroga”, ale równolegle zabezpieczenia bazy logistyczno-wytwórczej związanej bezpośrednio ze stałymi dostawami naszych wyrobów. Biorąc pod uwagę skalę przedsięwzięcia, oraz konieczność dochowania wszystkich procedur administracyjnych związanych z uruchomieniem i dopuszczeniem wytwórni można powiedzieć, że był to wyjątkowo pracowity okres dla Spółki. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że możemy przekazać naszym partnerom gotowy i w pełni zorganizowany system oparty o indywidualne punkty gastronomiczne generujące bardzo wymierne zyski.”- powiedział Jan Kosciuszko Prezes zarządu Polskie Jadło SA.

Rosnące tępo życia powoduje, że coraz większa liczba osób sięga po dania gotowe. U podstaw
tej tendencji Spółka upatruje wzrostu zainteresowania daniami gotowymi przede wszystkim u osób zapracowanych, niemających zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłków, a mimo to chcących odżywiać się zdrowo i racjonalnie. Koncept pierogarni „Sztuka Pieroga” nie tylko wychodzi naprzeciw tym coraz wyraźniejszym trendom wzrostu zainteresowania konsumentów wyrobami gotowymi,
ale przede wszystkim stanowi rozwiązanie dla obecnego rynku pracy.

Pierogranie „Sztuka Pieroga” to punkty pomyślane jako biznes rodzinny w modelu 2+1. Program „szyty na miarę” nie wymaga olbrzymich nakładów finansowych. Całość wyposażenia technicznego jak również projekt wystroju dostarczane będą przez Spółkę. Polskie Jadło udziela również kredytu kupieckiego w formie pierwszej kompletnej dostawy. Punkty mogą być otwierane w pomieszczeniach od 20 metrów kwadratowych bądź też jako małe stoiska w istniejących sklepach spożywczych. Spółka rekomenduje jako miejsca preferowane do uruchamiania tego typu działalności tereny osiedlowe, miejsca położone nieopodal dużych sklepów spożywczych, szkół, itp.

„Prowadząc punkt gastronomiczny w zaproponowanym przez Polskie Jadło modelu zakładamy, iż szacunkowo średni przychód miesięczny powinien kształtować się na poziomie 24 tysięcy złotych. W zależności od kosztów pozyskania lokalu oraz przyjętego modelu obsługi zysk pozostały dla prowadzącego powinien zamknąć się wynikiem pomiędzy 10 a 14 tys. zł.”– powiedział Jan Kosciuszko „Efektywne prowadzenie takiego punktu przynosi nie tylko zyski operatorowi, ale również preferuje jego kandydaturę do przyjmowania operatyw na coraz wyższym poziomie.” – dodał Prezes Polskiego Jadła SA

*****
„Polskie Jadło” Spółka Akcyjna jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji „Chłopskie Jadło”. Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w autorskim modelu franczyzowo-operatorskim pod markami „Polskie Jadło” oraz ”Lanczowisko”.

Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku, jest produkcja i sprzedaż ekskluzywnych wyrobów kuchni polskiej sprzedawanych obecnie pod marką „Polskie Jadło”. Wśród nich znajdują się zarówno tradycyjnie wyrabiane wędliny i wyroby wekowane takie jak polskie zupy, pasztety oraz inne dania gotowe. Polskie Jadło opiera swą produkcję na tradycyjnych recepturach, pozbawionych jakichkolwiek uszlachetniaczy i środków konserwujących. Obecnie wyroby te dostępne są między innymi w takich sieciach jak: Alma, Bomi, Carrefour, Chata Polska, Intermarche, Leclerc, Makro, Market Punkt, Sieć Avita i Stokrotka.

Ad rem Public Relations

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.