Ciszewski PR wzmacnia swoją obecność na rynku turystycznym – Portal PR - 24PR




Ciszewski PR wzmacnia swoją obecność na rynku turystycznym

21.09.2009 Kategoria: Agencje PR. Autor: ipis

ciszewski_prAgencja Ciszewski Public Relations S.A. nawiązała współpracę ze Spółką eSKY, internetowym biurem podróży i największym polskim serwisem internetowym sprzedającym bilety lotnicze. To kolejny już klient Ciszewski Public Relations związany z rynkiem turystycznym.
Ciszewski Public Relations będzie świadczył na rzecz eSKY usługi full service ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi PR mających na celu umocnienie wizerunku eSKY, jako lidera rynku i zwiększających zainteresowanie ofertą portalu. Do zadań agencji będzie należało opracowanie strategii komunikacji PR, media relations, komunikacja produktowa oraz działania z zakresu komunikacji korporacyjnej firmy. Ciszewski Public Relations została wybrana przez eSKY w drodze przetargu. Projekt będzie prowadzony przez Marcina Roszkowskiego.
„Oferta Ciszewski Public Relations przekonała nas rzetelnością i doborem narzędzi, które są skuteczne w dotarciu do naszych klientów. Poza tym konsultanci CPR wykazali się doskonałą znajomością rynku turystycznego i zrozumieniem naszego biznesu”. – mówi Łukasz Habaj, Wiceprezes eSKY.

„Ciszewski PR konsekwentnie wzmacnia swoje kompetencje w obsłudze rynku usług turystycznych. Wierzymy, że połączenie znajomości narzędzi PR i mechanizmów działania turystyki, przyniesie naszej firmie mix unikalnych na rynku umiejętności.” – powiedział Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations.
Agencja wcześniej realizowała już szereg projektów związanych z turystyką takich jak promocja regionu Burren w Irlandii, Tyskiego Muzeum Piwowarstwa oraz linii lotniczych Ryanair. Obecnie agencja pracuje dla dwóch klientów związanych z rynkiem turystycznym i transportowym, a należą do nich linie lotnicze Finnair oraz operator czarterowy Air Italy Polska.

Agencja Ciszewski Public Relations S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.