Jak PR-owiec może pomóc dziennikarzowi – Portal PR - 24PR




Jak PR-owiec może pomóc dziennikarzowi

17.09.2009 Kategoria: INTERNET. Autor: ipis

him_logoHalo! Informator Mediowy (him.pl) to nowy serwis ułatwiający szybki przepływ informacji między PR-owcami a światem mediów. Celem projektu jest zapewnienie dziennikarzom dostępu do pożądanych informacji, zaś PR-owcom możliwość dotarcia z informacją do właściwych dziennikarzy. Podobne rozwiązania są bardzo popularne w innych krajach np. w Wielkiej Brytanii. Zasada działania him.pl jest bardzo prosta.

Zasada działania him.pl jest bardzo prosta. Dziennikarze przesyłają zapytania i prośby o dostarczenie wypowiedzi eksperckich, konkretnych danych czy zdjęć do bazy serwisu. Dzięki kategoryzacji zapytania trafiają na skrzynkę mailową odpowiednich PR-owców. W ten sposób dziennikarz sprawnie może uzyskać pomoc, a PR-owiec wpływ na tekst z możliwością przedstawienia swojego stanowiska czy promocję odpowiedniej marki.

him.pl obejmuje bazę użytkowników systemu złożoną z dwóch części – dziennikarzy i PR-owców. Pierwszym etapem jest zgromadzenie odpowiedniej liczby zainteresowanych PR-owców, by w przypadku pojawienia się pierwszych maili od dziennikarzy dysponować pełnym potencjałem serwisu. We wrześniu będzie trwała rejestracja PR-owców, aby z początkiem października rozpocząć promocję wśród dziennikarzy.

Po zarejestrowaniu się w bazie him.pl, korzystanie z serwisu będzie nieodpłatne. Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować pod adres kontakt@him.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.