Live Chat w Allegro – Portal PR - 24PR




Live Chat w Allegro

03.09.2009 Kategoria: Handel, INTERNET. Autor: ipis

T5Największa platforma handlowa w polskim Internecie – Allegro uruchomia usługę Live Chat. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu. Live Chat jest ważnym uzupełnieniem dotychczasowej formuły wsparcia Użytkowników, opartej na korespondencji e-mailowej. W pierwszej kolejności usługa ta będzie dedykowana Użytkownikom posiadającym status Super Sprzedawcy VIP.

Wprowadzone rozwiązanie jest bardzo intuicyjne i przypomina prowadzenie rozmowy przez zwykły komunikator internetowy, jak np. Gadu-Gadu. Nie wymaga jednak instalacji żadnego oprogramowania, a kontakt odbywa się przez specjalnie przygotowaną stronę WWW. Ponadto Live Chat ma dodatkowe opcje: zapisywanie, drukowanie i przesyłanie w postaci e-maila pełnej treści rozmowy.

Aplikacja LIVECHAT Contact Center została w pełni zintegrowana z już istniejącym w Allegro systemem obsługi Użytkowników. Dzięki temu Super Sprzedawca, który łączy się z konsultantem, jest automatycznie rozpoznawany. Istnieje także możliwość kontynuowania rozmowy drogą mailową, co odbywa się dzięki pełnej archiwizacji rozmów. Każdej z nich jest przypisany unikatowy numer, udostępniony także Użytkownikom, jako jeden ze sposobów identyfikacji prowadzonej wcześniej rozmowy.

– Wprowadzenie usługi Live Chat przez Allegro.pl udowadnia jak ważny jest bezpłatny i natychmiastowy kontakt z konsultantem udzielającym odpowiedzi na pytania – mówi Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu w LIVECHAT Software S.A. – Komunikacja z Użytkownikami przez czat pozwoli zwiększyć efektywność oraz skrócić czas oczekiwania na rozwiązanie problemu – podkreśla.

„Wierzymy, że dzięki usłudze Live Chat będziemy w stanie jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy naszych kluczowych klientów”- mówi Jakub Łacki z Allegro.pl. „Mamy nadzieję, że nasza propozycja umożliwi im dalszy rozwój działalności, prowadzonej w serwisach Grupy Allegro”- dodaje.

Wdrożenie Live Chata w Allegro jest kolejnym elementem współpracy między podmiotami należącymi do tego samego właściciela, południowoafrykańskiego koncernu Naspers.

——-

Allegro.pl to największa platforma handlowa w Europie Środkowo-wschodniej. Serwis ten skupia ponad 10 milionów Użytkowników sprzedających i kupujących każdego dnia dziesiatki milionów przedmiotów. W chwili gdy czytasz ten tekst na stronie www.allegro.pl można znaleźć ponad 223 miliony przedmiotów. Nowych i używanych. Całkiem zwyczajnych, i bardzo niezwykłych.

LIVECHAT Software jest producentem oprogramowania komunikacyjnego dla klientów biznesowych wykorzystującego protokoły instant messaging (IM). Głównymi produktami spółki LIVECHAT Software jest oprogramowanie: GG Pro – komunikator internetowy dla biznesu, oraz LIVECHAT Contact Center- oprogramowanie live chat do obsługi klientów przez stronę internetową.

Spółka powstała w 2002 roku w odpowiedzi na potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstw związane z rosnącą liczbą użytkowników Internetu. Od tego czasu tworzone przez LIVECHAT Software narzędzia maksymalizują satysfakcję klienta i obniżają koszty jego obsługi. Od 2006 roku produkty firmy dostępne są na rynku międzynarodowym.

LIVECHAT Software współpracuje z wiodącymi firmami na rynku marketingu elektronicznego, dzięki czemu oprogramowanie spółki oferowane jest poprzez sieć ponad 300 wyspecjalizowanych portali. Od lutego 2008 spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej GG Network S.A., producenta m.in. popularnego komunikatora Gadu-Gadu.

http://www.livechat.pl

źródło: QXL Poland (allegro)

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.