Pizza Hut znowu na ekranach – rusza kampania TV HUT LUNCH – Portal PR - 24PR




Pizza Hut znowu na ekranach – rusza kampania TV HUT LUNCH

02.09.2009 Kategoria: Realizacje. Autor: ipis

tv_newSieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna kolejną w tym roku telewizyjną kampanię wizerunkową. Na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, począwszy od 1 września, wyświetlana będzie nowa wersja spotu „Niezdecydowanie” promująca „15 złotych minut” – najnowszą ofertę Pizzy Hut – HUT LUNCH.

„Konsekwentnie od ubiegłego roku kontynuujemy działania, których celem jest tworzenie wizerunku Pizzy Hut jako restauracji casual dining oferującej bogate, urozmaicone menu, miejsca o przyjaznej atmosferze i na każdą okazję. Lunch to jedna z takich okazji, którą w tej kampanii promujemy w sposób szczególny. Pokazujemy nie tylko jak bardzo Pizza Hut się zmieniła, ale także w jaki sposób wychodzi naprzeciw bardzo konkretnym potrzebom naszych konsumentów.” – mówi Izabela Winsztal, Brand Manager Pizza Hut.

Oferta HUT LUNCH skierowana jest przede wszystkim do osób, które na co dzień często rezygnują z lunchu z powodu braku czasu. Pizza Hut oferuje im „15 złotych minut”, czyli gwarancję podania lunchu w 15 minut, w atrakcyjnej cenie 15 złotych, codziennie od poniedziałku do piątku, do godziny 15-tej. Zestaw lunchowy można komponować w zależności od upodobań, mając do wyboru kilka rodzajów pizzy, makarony zapiekane w piecu i bar sałatkowy oraz kilka dodatków, w tym mini deser.

„Badania zwyczajów konsumenckich w Polsce pokazują, że decyzja o posiłku w ciągu dnia definiowana jest w znacznym stopniu, poza kosztami, przez czas, jaki możemy przeznaczyć na lunch. Dominującą potrzebą związaną z żywieniem poza domem jest zatem dostosowanie do szybkiego stylu życia.” – mówi Katarzyna Zalewska, Consumer Insights Manager w Pizza Hut. „Zwyczaj wychodzenia na lunch w godzinach pracy w Polsce dopiero się rozwija, podczas gdy w innych krajach naszego regionu, np. na rynku czeskim, jest już dobrze ugruntowany. Wpływ na taki stan rzeczy ma m.in. fakt, że kategoria lunchu ciągle jest słabo rozwinięta na naszym rynku, brak jest ofert łączących wysoką jakość z szybką obsługą i atrakcyjną ceną. Działania Pizza Hut, w tym najnowsza oferta HUT LUNCH, zmierzają do tego aby tę lukę wypełnić.”

„Ta oferta ma jeszcze jedną zaletę – zachęca do stosowania zasad racjonalnego odżywiania i nie pomijania posiłku w ciągu dnia. Taki posiłek regeneruje siły, poprawia efektywność pracy, a przy tak dobrej cenie z pewnością poprawia także nastrój. Zapraszamy do Pizza Hut!” – dodaje Izabela Winsztal.

15” i 30” spoty najnowszej kampanii wyświetlane będą od 1 września do 2 października na antenie stacji ogólnopolskich: TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, Polsat, Polsat2, Polsat Sport, TV4, AtMedia i Discovery.

Informacje o nowej ofercie komunikowane są także za pomocą materiałów POS oraz na stronie www.pizzahut.pl.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.

Serwis internetowy Pizza Hut przygotowany został przez agencję Genero.

źródło: Solski Burson-Marsteller

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.