Targi Lifestyle Expo: azjatycka oferta dla polskich przedsiębiorców – Portal PR - 24PR




Targi Lifestyle Expo: azjatycka oferta dla polskich przedsiębiorców

09.09.2009 Kategoria: Targi. Autor: ipis

kanton_Chiny skutecznie opierają się kryzysowi na rynkach światowych. Kraj ten zanotował znaczny wzrost PKB w odniesieniu do roku poprzedniego. Choć coraz więcej przedsiębiorców postrzega Chiny jako dobrego partnera handlowego to dla wielu taka współpraca pozornie wydaje się trudna. Rada Rozwoju Handlu Hongkongu, organizator Targów Lifestyle Expo, postanowiła pokazać polskim przedsiębiorcom nowe możliwości dla ich biznesu.

Rada Rozwoju Handlu Hongkongu we współpracy z GDDOFTEC (Wydział Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong) w dniach 21-23 września organizuje w Polsce targi, które sprowadzą do Warszawy około 180 producentów i eksporterów z Hongkongu i prowincji Guangdong (Kanton). Odbywające się w Warszawskim Centrum Expo XXI, trzydniowe targi, będą doskonałą okazją dla polskich przedsiębiorców by spotkać się i nawiązać współpracę z partnerami handlowymi z Hongkongu i Chin-bez potrzeby pokonywania ponad 6 tysięcy kilometrów. Urządzenia elektryczne, akcesoria komputerowe i telefoniczne, artykuły reklamowe i upominki, produkty niezbędne w kuchni i w domu, modne akcesoria to tylko niektóre z wielu towarów, które zostaną zaprezentowane w trakcie targów.

Nowoczesne wzornictwo, wysoka jakość
Jak wyjaśnia Winchell Cheung, Dyrektor HKTDC na Niemcy i Europę Centralną: „Celem organizatorów Lifestyle Expo jest zaprezentowanie polskim przedsiębiorcom nowych możliwości biznesowych. W ubiegłym roku Polska uplasowała się na 34 miejscu w rankingu największych rynków eksportowych Hongkongu. Całkowity obrót w handlu między Hongkongiem a Polską sięgnął 829 milionów dolarów, 21 % więcej niż w roku 2007. Mimo globalnego kryzysu pozostajemy optymistycznie nastawieni co do długoterminowej współpracy między naszymi krajami.

Hongkong ze swoim doświadczeniem w międzynarodowym handlu, wysokimi standardami produkcji, nowoczesnym wzornictwem oraz doskonale rozwiniętą infrastrukturą to idealne miejsce dla polskich przedsiębiorców, chcących skorzystać na rozwoju gospodarczym Chin” –dodaje.

Targi Lifestyle Expo to doskonała okazja, żeby zaprezentować polskim przedsiębiorcom wysoką jakość produktów. Projekty, które będą prezentowane w Warszawie charakteryzuje modny, światowy design oraz korzystne ceny.

Spotkania z partnerem biznesowym
W ramach targów Lifestyle Expo organizatorzy zaplanowali dla odwiedzających również szereg imprez towarzyszących. Będzie można wziąć udział w bezpłatnych seminariach, prowadzonych przez doświadczonych przedsiębiorców, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat budowania i utrzymywania kontaktów biznesowych z partnerami z Chin. Odbędą się także specjalne pokazy produktów z Hongkongu i Kantonu. Przewidziano stanowisko bezpłatnego wyszukiwania produktów (od ponad 100 000 dostawców) nie biorących udziału w targach, a dostępnych w bazie HKTDC. Aby stworzyć polskim przedsiębiorcom możliwość nawiązania kontaktów z jeszcze większą ilością firm z Hongkongu organizatorzy przygotowali konkurs, w którym odwiedzający będą mogli wygrać 30 wyjazdów na targi do Hongkongu.

Dodatkowo, w związku ze zbliżającymi się targami HKTDC przygotowało specjalny przewodnik handlowy dla polskich przedsiębiorców, w którym można znaleźć informacje dotyczące handlu z Chinami oraz możliwości nawiązania współpracy. Przewodnik dostępny jest na stronie www.lifestyleexpowarsaw.com/pl

Targi rozpoczną się w poniedziałek 21 września i potrwają do środy. W dwóch pierwszych dniach (21,22 września) Lifestyle Expo będzie otwarte wyłącznie dla przedsiębiorców, którzy mogą pobrać bezpłatną wejściówkę i zarejestrować swój udział na stronie www.lifestyleexpowarsaw.com/pl.

Dla przedsiębiorców zainteresowanych odwiedzeniem targów organizatorzy przewidzieli również możliwość ubiegania się o dofinansowanie kosztów podróży.
W trzecim, ostatnim dniu targów z ofertą wystawców zapoznać się będą mogły również osoby prywatne, zainteresowane wzornictwem produktów z Hongkongu.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.