Comarch Internet Banking zbiera nagrody – Portal PR - 24PR




Comarch Internet Banking zbiera nagrody

02.10.2009 Kategoria: bankowość, INTERNET, Systemy IT. Autor: Comarch Finanse

LogoComarch Internet Banking jest kompleksowym, sprawdzonym i dojrzałym systemem bankowości internetowej obsługującym klientów detalicznych, MSP, jak i klientów korporacyjnych. Jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior Bank.

Wszechstronność rozwiązania Comarch Internet Bankingdoceniana jest zarówno w środowisku bankowym, jak i przez klientów w kraju i zagranicą. Potwierdzają to ostatnie nagrody dla banków posługujących się rozwiązaniem dla bankowości internetowej Comarch:

  • „Europrodukt 2009” dla Bankowości Internetowej w banku Pekao SA
  • „Best Corporate/Institutional Internet Bank in Poland” dla internetowej bankowości korporacyjnej w prestiżowym konkursie „World’s Best Internet Banks 2009” w banku Pekao SA
  • Najlepszy bank w internecie w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2009” dla systemu bankowości elektronicznej w Alior Banku.

To nie pierwsze nagrody dla rozwiązania bankowości internetowej Comarch. System bankowości elektronicznej Alior Internet Banking, oparty na technologii Comarch, w marcu bieżącego roku został nagrodzony przez Gazetę Bankową w konkursie „Hit Roku” w kategorii „Najlepszy projekt informatyczny w instytucjach finansowych – 2008”.

Według badań Instytutu Gartnera, blisko połowa konsumentów korzysta z jednego, bądź dwóch systemów bankowości internetowej. Te same badania wskazują jednak, że oczekiwania klientów co do kanałów samoobsługowych nie pokrywają się z oczekiwaniami banku. Klienci stawiają na ergonomię użytkowania, różnorodność funkcjonalności oraz bezpieczeństwo w zarządzaniu swoimi finansami. Banki natomiast chcą wykorzystać kanał elektroniczny jedynie do zwiększenia sprzedaży swoich produktów. Rozbieżności w oczekiwaniach sprawiają, że klienci wykazują skłonność do częstych zmian banku w poszukiwaniu satysfakcjonującej funkcjonalności konta internetowego. Banki, których kanały samoobsługowe nie będą personalizowane dla użytkowników, wkrótce ich stracą – mówi Anna Wierzchucka, Business Developement Manager, Comarch SA. – Rozwiązanie Comarch Internet Banking wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno banku, jak i klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, system zapewnia szeroką funkcjonalność, bezpeczeństwo oraz dostęp do wyszstkich produktów banku z poziomu jednego pulpitu.

 

Podobne wpisy:

Tagi: , , , ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.