InPost: 2 mln zł dotacji na rozbudowę krakowskiego centrum zarządzania! – Portal PR - 24PR




InPost: 2 mln zł dotacji na rozbudowę krakowskiego centrum zarządzania!

15.10.2009 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: ipis

inpostInPost – największy, niezależny operator pocztowy – uzyskał dofinansowanie z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Środki pozyskane przez spółkę zostaną przeznaczone na rozbudowę centrum zarządzania InPost w Krakowie. Kwota dofinansowania wynosi 2 mln zł, a wartość projektu to 8,13 mln zł. Grupa Integer.pl złożyła od 2008 roku 25 wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć o wartości ok. 90 mln zł. Dotychczas firma otrzymała na wdrażanie i rozwój nowoczesnych rozwiązań, inwestycje w modernizację zaplecza logistycznego oraz szkolenia pracowników już 64,61 mln zł.
Głównym założeniem działalności InPost jest nowatorskie podejście do biznesu i umiejętność przewidywania trendów. Tak sformułowany kierunek rozwoju pozwala spółce systematycznie umacniać swoją pozycję rynkową. Na koniec 2008 roku firma podwoiła udział w rynku pocztowym do 2%, a w 2009 przewiduje jego wzrost do 6%.
„InPost jest najprężniej rozwijającą się spółką z Grupy Integer.pl. Intensywnie poszerzana działalność sprawiła, że niezbędna jest rozbudowa krakowskiej siedziby firmy. Planujemy – oprócz powiększenia budynku biurowego – jego kompleksową modernizację. Warto podkreślić, że rozwój naszej Grupy, w tym inwestycje w zaplecze infrastrukturalno-logistyczne spółek, możliwe jest dzięki pozyskiwanym regularnie dotacjom unijnym” – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost Nowoczesna Poczta.
Operator świadczy usługi w oparciu o 800 Punktów Obsługi Klienta oraz 109 oddziałów regionalnych w 198 miastach Polski. Ponad 3000 listonoszy InPost dostarcza 6 mln listów miesięcznie, a paczki doręczane za pośrednictwem firmy trafiają do 150 paczkomatów w całym kraju. Spółka systematycznie zwiększa liczbę doręczanych przesyłek. W styczniu 2008 roku firma dostarczyła 1,5 mln listów, w grudniu natomiast 3,5 mln, a w czerwcu 2009 roku już ponad 6 mln. Do końca roku InPost planuje doręczać 9-10 mln listów miesięcznie.
Informacje o Grupie Integer.pl:
Integer.pl SA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 109 oddziałów regionalnych, 15 magazynów centralnych spełniających wszelkie wymagania transportowe, 42 magazyny regionalne i 91 punktów przeładunkowych, a kurierzy Integera dostarczają przesyłki na terenie całej Polski. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje około 76 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. Dzięki nowoczesnej i rozbudowanej infrastrukturze – dopasowanej do prowadzonej działalności – Integer.pl gwarantuje w ciągu 48 godzin wsparcie logistyczne na transport 150 ton materiałów do każdego miejsca w Polsce.
Integer.pl współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, takimi jak: Auchan, Elea, Leclerc, Lidl, Plus Discount czy Real.
Firma jest laureatem prestiżowej nagrody „Gazele Biznesu”. Wyróżnienia otrzymują dynamicznie rozwijające się spółki krajowe, które osiągają dobre wyniki finansowe i są rzetelnym partnerem w biznesie. Firma jest także trzykrotnym laureatem programu „Jakość Roku 2006”, „Jakość Roku 2007” oraz „Jakość Roku 2008” w kategorii „Usługi”. Integer.pl posiada również Certyfikat Jakości ISO 9001.
Więcej informacji o firmie znajdą Państwo na stronie www.integer.pl
InPost Nowoczesna Poczta jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl, notowanej od 2007 roku na GPW. InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g.
InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w wielu miastach na terenie całej Polski. Zgodnie ze strategią rozwojową, w 2009 roku firma będzie obecna na terenie całego kraju – w 230 miastach Polski przez sieć 900 Punktów Obsługi Klienta. Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo – w 2009 roku – spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: Paczkomaty 24/7 czy poczta hybrydowa.
InPost jest laureatem XIX edycji konkursu TERAZ POLSKA. W kategorii Najlepsze Usługi nagrodzono śledzenie przesyłek on-line umożliwiające Klientom kontrolowanie za pośrednictwem strony www.inpost.pl procesu doręczania listów rejestrowanych.
Więcej informacji o firmie znajdą Państwo na stronie www.inpost.pl
InPost Finanse spółka należąca do grupy kapitałowej Integer.pl oferuje usługi finansowe dla klientów indywidualnych oraz masowych. Budowa sieci odbywa się w oparciu o dotychczasowe Punkty Obsługi Klienta InPost, przejęcia istniejących punktów w małych sieciach franczyzowych oraz wykorzystanie istniejących punktów kasowych, np.: spółdzielni mieszkaniowych, wodociągów, gazowni, zakładów energetycznych, itp.
Usługi oferowane w ramach InPost Finanse to m.in.: wpłaty za rachunki (np. za media), nadawanie przekazów pieniężnych krajowych i zagranicznych, sprzedaż produktów niematerialnych oraz sprzedaż prostych produktów pośrednictwa finansowego: ubezpieczenie, pożyczka, karta kredytowa, itp.
Ponadto, spółka świadczy usługi outsorcingowe skierowane do banków oraz instytucji finansowych. W ramach specjalnej oferty InPost Finanse proponuje także klientom indywidualnym sprzedaż produktów bankowych i pożyczkowych za pośrednictwem listonoszy spółki InPost.
Docelowo, dzięki połączeniu zakresu usług pocztowych i pośrednictwa finansowego, klient indywidualny będzie miał możliwość dokonania wpłat pieniężnych, opłat za rachunki, itp. również w miejscu zamieszkania korzystając z usług listonosza.
Klienci InPost Finanse mogą korzystać z usług firmy w 100 Punktach Obsługi Klienta.
Więcej informacji o firmie znajdą Państwo na stronie www.infinanse.pl
Paczkomaty 24/7 to rewolucyjne na polskim rynku rozwiązanie umożliwiające nadanie przesyłki przy znajomości wyłącznie adresu e-mail odbiorcy. Najnowsza usługa InPost umożliwia odbiór paczki w wybranym miejscu i o dowolnej godzinie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Ponadto, jest to atrakcyjne rozwiązanie dla wszystkich osób oczekujących na optymalizację procesu świadczenia usług kurierskich. Dzięki wprowadzeniu nowego projektu InPost, większość występujących obecnie wad tradycyjnych usług kurierskich zostanie wyeliminowana, a użytkownicy sieci zyskają profesjonalną i bezpieczną usługę będącą olbrzymim ułatwieniem w ich codziennych e-zakupach.
Wprowadzenie usługi Paczkomaty 24/7 na rynek wspiera Projekt 01. Jego celem jest skupienie e-społeczności wokół innowacyjnej usługi. Projekt 01 tworzą aktywni internauci, którzy kupując lub sprzedając on-line wspólnie kreują nową erę e-zakupów. W akcji udział weźmie 10.000 osób, które wyślą swoje zgłoszenie i pomyślnie przejdą weryfikację. Dzięki temu jako pierwsi będą mogli poznać najnowocześniejszą usługę wysyłkową w Europie.
Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronie www.projekt01.pl

GENESIS PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.