Konsorcjum skutecznej komunikacji marketingowej – Portal PR - 24PR




Konsorcjum skutecznej komunikacji marketingowej

20.10.2009 Kategoria: MARKETING. Autor: ipis

P10BLUE GRASS i ALTHERMEDIA połączyły swe siły! W odpowiedzi na potrzeby rynku powołano do życia konsorcjum, które oferuje klientom skuteczniejsze, nowatorskie, bardziej kreatywne i dostępne niż dotychczas formy komunikacji marketingowej.

Poznańska agencja reklamowa BLUE GRASS – znana z odważnej kreacji oraz ALTHERMEDIA – firma z siedzibą w Warszawie oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie internetowe, podjęły ścisłą współpracę, dzięki której mogą oferować swym klientom komplementarne działania z zakresu szeroko pojętej komunikacji i reklamy. W tym partnerskim związku agencja BLUE GRASS odpowiada za koncepcje i projekty graficzne, zaś ALTHERMEDIA dostarcza nowatorskie formy komunikacji, w tym także zaawansowane technologicznie nośniki i media.

Konsorcjum za główny cel stawia sobie tworzenie nowych, skutecznych form komunikacji m.in. z „klientem przyszłości”, czyli przedstawicielami tzw. pokolenia Y. Ta nowa generacja konsumentów już za kilka lat może stanowić blisko połowę całej siły nabywczej polskiego społeczeństwa. Młodzi ludzie, urodzeni w latach 80-tych, postrzegają świat całkiem odmiennie niż poprzednie pokolenia. Czują się obywatelami Świata i nie znoszą ograniczeń. Ponad wszystko cenią sobie niezależność i własny indywidualizm, nie akceptują kompromisów i nie chcą się zmieniać. Oczekują za to, że wszystko wokół dostosuje się do ich oczekiwań i potrzeb. Ich zachwyt nad nowymi technologiami determinuje dobór skutecznych – nowoczesnych mediów, nośników i narzędzi komunikacji. Ponieważ negują tradycyjne media, wciąż poszukują czegoś nowego i szybko się tym nudzą, cały czas trzeba ich czymś zaskakiwać. W natłoku informacji, ich akceptację mają szansę zyskać jedynie najbardziej oryginalne, nietypowe, zaskakujące, kreatywne, a jednocześnie najprostsze przekazy reklamowe.

Odpowiadając na oczekiwania zmieniającego się rynku i konsumentów, BLUE GRASS i ALTHERMEDIA skupiają się na tworzeniu optymalnych rozwiązań komunikacyjnych, które intrygują i inicjują interakcję, zdając sobie jednocześnie sprawę z faktu, że w obecnej sytuacji jedynie najbardziej kreatywne formy i narzędzia reklamy będą mogły skutecznie budować siłę marek.

BLUE GRASS to agencja reklamowa typu full service. Wśród jej klientów są m.in.: Atlas, Chata Polska, Cinema City, Daewoo Electronics, Ozone Laboratories Polska, Profi, Regionalna Organizacja Turystyczna Woj. Świętokrzyskiego.

Wśród klientów ALTHERMEDIA są m.in.: Carrefour, Tesco, Multimedia, Vectra, Dialog, Aster, Blue City, Multibank, mBank, BZ WBK, Cinema City, C&A, Royal Collection, Super Pharm, Forum Film, Restaura, BMW.

Więcej na stronach: www.bluegrass.com.pl  i www.althermedia.pl

BLUE GRASS agencja reklamowa

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.