MaxROY.com rusza z nowymi szkoleniami z e-marketingu – Portal PR - 24PR




MaxROY.com rusza z nowymi szkoleniami z e-marketingu

15.10.2009 Kategoria: MARKETING. Autor: ipis

P0W ciągu roku działalności MaxROY.com przeszkolił ponad tysiąc osób i firm z marketingu internetowego. Jesienią poznańska firma rusza z nową edycją warsztatów w ramach programu AdWords Seminar Leader, a w grudniu uruchomi nowe szkolenia z SEO i usability.
MaxROY.com konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku szkoleniowym i konsultingowym. To pierwsza firma w Polsce, która jesienią ub. roku uruchomiła szkolenia marketingowe w ramach programu AdWords Seminar Leader wdrożonego przez Google.
W połowie 2009 roku MaxROY.com zorganizował w Warszawie kompleksowe szkolenie z SEO i pozycjonowania połączone z panelem dyskusyjnym. W tym czasie firma oferowała także coaching z marketingu internetowego oraz system szkoleń zamkniętych z zakresu pozycjonowania, Google AdWords oraz analityki internetowej. Łącznie w ciągu roku działalności MaxROY.com przeszkolił ponad tysiąc przedsiębiorców i osób prywatnych.
Obecnie poznańska spółka rusza z nową edycją szkoleń z Google AdWords. Nowością w ofercie edukacyjnej będą przygotowywane wspólne z Ideacto warsztaty z Usability. Najbliższe 8-godzinne szkolenie z usability odbędzie się 11 grudnia w Poznaniu. Poprowadzi je Tomasz Karwatka, jeden z prekursorów wiedzy na temat użyteczności w Polsce.
W grudniu odbędzie się także kolejne szkolenie z SEO i pozycjonowania. – Projekt ten cieszył się tak dużym zainteresowaniem, że – na prośbę uczestników – postanowiliśmy zorganizować drugą edycję – konstatuje Cezary Lech, wiceprezes MaxROY.com Sp. z o.o. Druga edycja szkolenia z SEO odbędzie się 10 grudnia w Poznaniu.
MaxROY.com już zapowiada wprowadzenie kolejnych projektów edukacyjnych na przełomie 2009 i 2010 roku. Więcej na temat szkoleń z marketingu internetowego na stronie http://www.sprawnymarketing.pl/szkolenia/
———————————–
MaxROY.com poprzez doradztwo i wsparcie operacyjne umożliwia firmom prowadzenie skutecznych działań w obszarze marketingu internetowego. Preferowana przez MaxROY.com forma współpracy to insourcing, czyli dostarczenie klientowi wiedzy, rozwiązań i narzędzi oraz przeprowadzenie go przez cały proces SEM, od budowania strategii, działania taktyczne po wsparcie operacyjne.

Agencja interaktywna WebWide

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.