Nowy design restauracji Burger King – Portal PR - 24PR




Nowy design restauracji Burger King

10.10.2009 Kategoria: Dom i ogród. Autor: ipis

A5Burger King wprowadza na całym świecie nową stylistykę restauracji o nazwie 20/20. Jedną z pierwszych lokalizacji w Europie, która urządzona jest zgodnie z nowym designem, jest warszawski Burger King w Centrum Handlowym Promenada, otwarty w czerwcu tego roku.
Design 20/20 to przede wszystkim industrialna stylistyka wnętrza restauracji, na którą składają się elementy wykonane z metalu, cegieł, ciemnego drewna oraz betonu. W wolnostojących restauracjach Burger King aranżacja mebli oraz dopasowanie kolorów mają odzwierciedlać grill – w środkowej części lokalu czerwone meble przypominają ruszt grilla, nad którym czerwono-żółte oświetlenie ma kojarzyć się z płomieniami ognia. Inne elementy nowego wystroju to monitory LCD, napisy na ścianach, eksponujące hasło marki „Have It Your Way” oraz monochromatyczne logo Burger King. Dominującymi kolorami w nowej stylistyce są: nasycona czerwień, ciemny i jasny brąz (meble, ściany) oraz kremowe odcienie (podłoga, siedziska).
Dane zgromadzone przez korporację Burger King pokazują, że restauracje, które zostały wyremontowane i zaprojektowane zgodnie z nowym designem, notują znaczne zwiększenie ruchu i dwucyfrowy wzrost sprzedaży o średnio 12-15 procent.
„Jesteśmy dumni, że warszawska restauracja Burger King w Promenadzie, zbudowana zgodnie z designem 20/20, jest jedną z pierwszych w Europie – mówi Anna Robotycka, PR Manager marki Burger King w Polsce. – Każda nowa lokalizacja, jak chociażby nowo otwarta w Częstochowie, będą zaprojektowane i zbudowane zgodnie z nową stylistyką.”
Do chwili obecnej ponad 60 restauracji Burger King na świecie (m.in. w Miami, Mexico City, Edynburg i Szanghaju) urządzonych zostało zgodnie z designem 20/20. Do końca 2010 roku na świecie powstanie 75 kolejnych, w takich miastach jak Vancouver, Rzym, Londyn.
Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper – powstał 52 lata temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią „Have it your way”. Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 11.900 restauracji w ponad 73 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a restauracje są zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Opolu, Słupsku, Koszalinie, Poznaniu, Legnicy, Lubinie, Krakowie i Częstochowie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: HYPERLINK “http://www.burgerking.com.pl/” http://www.burgerking.com.pl/
AmRest Holdings SE (AmRest) jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza 333 restauracjami – Pizza Hut i Rodeo Drive (w segmencie Casual Dinning) oraz KFC, Burger King, Starbucks i freshpoint (w segmencie Quick Service Restaurants) w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech. W Stanach Zjednoczonych AmRest zarządza 104 restauracjami Applebee’s (Casual Dining).

Burger King wprowadza na całym świecie nową stylistykę restauracji o nazwie 20/20. Jedną z pierwszych lokalizacji w Europie, która urządzona jest zgodnie z nowym designem, jest warszawski Burger King w Centrum Handlowym Promenada, otwarty w czerwcu tego roku.

Design 20/20 to przede wszystkim industrialna stylistyka wnętrza restauracji, na którą składają się elementy wykonane z metalu, cegieł, ciemnego drewna oraz betonu. W wolnostojących restauracjach Burger King aranżacja mebli oraz dopasowanie kolorów mają odzwierciedlać grill – w środkowej części lokalu czerwone meble przypominają ruszt grilla, nad którym czerwono-żółte oświetlenie ma kojarzyć się z płomieniami ognia. Inne elementy nowego wystroju to monitory LCD, napisy na ścianach, eksponujące hasło marki „Have It Your Way” oraz monochromatyczne logo Burger King. Dominującymi kolorami w nowej stylistyce są: nasycona czerwień, ciemny i jasny brąz (meble, ściany) oraz kremowe odcienie (podłoga, siedziska).

Dane zgromadzone przez korporację Burger King pokazują, że restauracje, które zostały wyremontowane i zaprojektowane zgodnie z nowym designem, notują znaczne zwiększenie ruchu i dwucyfrowy wzrost sprzedaży o średnio 12-15 procent.

„Jesteśmy dumni, że warszawska restauracja Burger King w Promenadzie, zbudowana zgodnie z designem 20/20, jest jedną z pierwszych w Europie – mówi Anna Robotycka, PR Manager marki Burger King w Polsce. – Każda nowa lokalizacja, jak chociażby nowo otwarta w Częstochowie, będą zaprojektowane i zbudowane zgodnie z nową stylistyką.”

Do chwili obecnej ponad 60 restauracji Burger King na świecie (m.in. w Miami, Mexico City, Edynburg i Szanghaju) urządzonych zostało zgodnie z designem 20/20. Do końca 2010 roku na świecie powstanie 75 kolejnych, w takich miastach jak Vancouver, Rzym, Londyn.

Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper – powstał 52 lata temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią „Have it your way”. Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 11.900 restauracji w ponad 73 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a restauracje są zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Opolu, Słupsku, Koszalinie, Poznaniu, Legnicy, Lubinie, Krakowie i Częstochowie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.burgerking.com.pl/

AmRest

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.