Orchidea Group zmiania oblicze branży eventowej – Portal PR - 24PR




Orchidea Group zmiania oblicze branży eventowej

25.10.2009 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: ipis

orchidea_Transparentne zasady działania, w tym przejrzyste sposoby rozliczania się z klientami, perfekcyjna organizacja, nowoczesna metodologia to odpowiedź powstałej w październiku agencji Orchidea Group Sp. z o.o. na dotychczasową jakość usług w branży eventowej.

– Rynek agencji eventowych to jedna z tych gałęzi gospodarki, która nie posiada wypracowanych standardów. Istnieje wiele agencji , które
uprawiają swoistą samowolę, psując przy tym rynek i zniechęcając
klientów. Postanowiliśmy to zmienić. Orchidea Group Sp. z o.o. to nie
tylko zespół profesjonalistów, ale i wewnętrzne procedury jakości oraz
przejrzystość działania – tłumaczy Agnieszka Pałaszkiewicz, Partner w
agencji Orchidea Group Sp. z o.o.

EVENT KROK PO KROKU
Każde zlecenie Orchidea Group Sp. z o.o. to indywidualny projekt, którego realizacja wspierana jest skuteczną metodologią, m.in. stosowaniem diagramów Gantta. Pozwalają one na dokładne rozplanowanie zadań w czasie oraz podział projektu na poszczególne etapy. Dzięki temu klient w każdym momencie może dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji znajduje się jego event. Projekty opracowywane są według profesjonalnych procedur jakości, które dają gwarancję perfekcyjnej organizacji.

FILOZOFIA MAKSYMALNYCH KORZYŚCI
Orchidea Group Sp. z o.o. do zleceń podchodzi metodycznie. Wraz z
klientem odpowiada na pytanie, jakich korzyści oczekuje on po organizacji eventu. Pracując według metodologii ROI traktuje event jako intratną dla klienta inwestycję. Co więcej Orchidea Group Sp. z o.o. sprawia, że uczestnicy eventu mimowolnie zaczynają brać udział w strategii marketingowej firmy – Nasza filozofia opiera się na dążeniu do uzyskania przez klienta największych korzyści ze zorganizowania eventu. Event dla samej zabawy nie ma sensu. Ważna jest impreza, ale jeszcze ważniejsze jest to, co po niej nastąpi – tłumaczy Sebastian Wasiński, Partner w Orchidea Group Sp. z o.o.

PRZEZROCZYŚCI JAK ŁZA
Najczęstszą metodą określenia stawki dla agencji jest ustalenie procentu od kosztu organizacji imprezy. Oznacza to, że wynagrodzenie agencji rośnie wprost proporcjonalnie do kosztu organizacji imprezy, czyli im większy budżet imprezy, tym większe wynagrodzenie agencji. Taki układ stwarza sytuację, w której agencja i klient mają sprzeczne interesy.
Orchidea Group Sp. z o.o. wprowadza czyste zasady: wynagrodzenie
agencji liczone jest według algorytmu opierającego się na kilku
parametrach. Orchidea Group Sp. z o.o. nie pracuje na procencie, kieruje się więc interesem klienta przy opracowywaniu budżetu zlecenia.
Co więcej, sposób naliczania wynagrodzenia przez agencję jest znacznie korzystniejszy dla klientów niż stałe stawki 8,10-procentowe.

SYNERGIA DOSKONAŁA
Orchidea Group Sp. z o.o. to zespół wysokiej klasy specjalistów z
wieloletnim doświadczeniem. To ludzie, którzy po wielu latach w
renomowanych agencjach eventowych i pracy dla największych firm w
Polsce, postanowili stworzyć nową jakość. Cechuje ich przywiązanie do
wysokich standardów pracy, ale i fantazja twórcza. Ich pracę znakomicie symbolizuje połączenie unikalności delikatnego kwiatu orchidei ze stabilnością łodygi. Nazwa agencji jest więc nie tylko inspirującym znakiem rozpoznawczym, ale i najkrótszą charakterystyką pracy zespołu, który doskonale wie, co naturalnie cenione jest najbardziej.

Orchidea Group Sp. z o.o. – agencja specjalizująca się w organizacji event merketing: konferencji i kongresów, bali, bankietów, launchów produktu, projektów teambuildinowych,pikników, szkoleń, targów, koncertów, imprez masowych oraz innych projektów na indywidualne zlecenie klientów. Założyciele firmy prowadzili projekty dla
takich firm jak: Coca-Cola, Deloitte, Ernst&Young, Era, FM Logistic, G+J Polska, Grupa Żywiec S.A., Hugo Boss, ING Bank Śląski, Kredyt Bank, Lyreco, Microsoft, PTK Centertel,RWE Polska, Storck, TP SA, Toyota, Xelion i wiele innych

Orchidea Group Sp. z o.o.
www.orchideagroup.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.